پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور این نیرو در آب ‌های آزاد بین‌المللی و پهلو گیری ناوهای نیروی دریایی در سواحل کشورهای مختلف اظهار کرد: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری میکنیم.

شعار سالامیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه 47 و استقبال از ناوگروه 46 این نیرو تصریح کرد: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی و جلوگیری از ایران هراسی، دو ماموریت شفاف ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش است» افزود: امروز کشورهای حاشیه خلیج عدن دست به دست هم داده‌اند تا ناوگروه‌های ما در آن‌جا پهلو نگیرند و هدفشان از این کار این است که غیر مستقیم مانع از حضور ما در آب‌های آزاد و بین المللی شوند، اما به کوری چشم آن‌ها ما ثابت کرده‌ایم که توان ما برای ماندن در دریا بیش از این‌هاست و همچنان مقتدرانه حضور خود را ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان ما نمی‌توانند حضور مقتدرانه ما در دریاها را تحمل کنند، خاطر نشان کرد: ما با اقتدار تمام در آب‌های آزاد و بین المللی حضور می‌یابیم و نسبت به هر تهدیدی سینه سپر کرده و می‌کنیم، از هیاهوی دشمنان هراسی نداریم و هر کجا که لازم باشد برای دفاع از مرزها و منافع و منابع‌مان تا پای جان می‌ایستیم.

سیاری در ادامه به بیان شاخص‌های راهبردی بودن نیروی دریایی پرداخت و گفت: گسترش حوزه مسئولیت، حضور مستمر در دریاها، حفاظت از منافع و منابع در دریاها، ابلاغ پیام صلح و دوستی و انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به سایر کشورها با پهلوگیری در بنادر آن‌ها، به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در آب‌های آزاد و بین المللی همه و همه نشانه راهبردی بودن این نیرو است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت بزرگترین عامل پیشرفت کشور است، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات ناوگروه 46 برای نشان دادن حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه‌ای که همه ایرانیان داریم. در این زمینه برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با افتخار انتخابات اخیر را پس از هماهنگی‌های دشوار برگزار کردیم و در ادامه ماوریت خود را در آب‌های آزاد از سر گرفتیم.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی دریایی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جریان حضور در منطقه یکم امامت نداجا ضمن بازدید از یگان‌های در حال تعمیر و ساخت کارخانجات نداجا، کلنگ ساختمان جدید ناوتیپ زیرسطحی منطقه یکم امامت نداجا را بر زمین زد.

سیاری از روند تعمیرات اساسی ناو بالگرد بر خاک و ناو پشتیبانی رزمی بندرعباس بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت ناوشکن سهند و ناو تحقیقاتی شیراز قرار گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22خرداد 96، کدمطلب:96032212269، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
دمت گرم. همین کار رو میسیونرهای مسیحی کردند در 100 سال پیش.
اما ورای شوخی انجام شده، حضور جهانی ما یکی از الزامات تامین امنیت پایدار است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
کارت درسته سردار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین