پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از ۲۳ خرداد ماه امسال در این استان خبر داد.

شعار سال: سید عطاالله احمدی گفت: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسین آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی، و اعضای رسمی و پیمانی هیأت علمی دانشگاه ها انتخاب کند.

وی عنوان کرد: متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ۹۶ با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی www.familyeducation.ir نسبت به ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده شخصاً اقدام کنند.

وی زمان پایان ثبت نام را ۱۰ تیر ماه ذکر کرد و اظهارداشت: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارا بودن حداقل ۳۰ سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان، و دارا بودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله، شرایط عمومی و اختصاصیشرکت کنندگان در این آزمون است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان افزود: روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه، رأس ساعت ۱۰ صبح آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده همزمان در سراسر کشور و در مرکز استان برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 4005341:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین