پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۴۰۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان قدس در سالن همایش شهید دهنو با حضور نمایندگان اولیا دانش اموزان مدارس شهرستان و مسئولان این اداره برگزار شد.

شعار سال: مراسم انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش این شهرستان، با حضور محمد رضا بهمنش مدیرآموزش و پرورش شهرستان قدس ، کوروش رومیانی مدیر گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ، صادقی بازرس دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و رؤسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان قدس برگزار شد.

در این مراسم محمد رضا بهمنش در خصوص اهمیت ارتباط اولیا و مربیان در یادگیری دانش آموزان اظهار داشت: تربیت دانش آموزان توسط مربیان مدارس زمانی مفید واقع خواهد شد که ارتباط اولیا دانش آموزان با مدارس منظم و مستمر باشد و عدم حضور و یا حضور کم رنگ اولیا در کنار معلمان و مربیان توانمند هیچ گاه به تحقق اهداف تربیتی فرزندان نخواهد انجامید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس افزود : مدارسی موفق خواهند بود که نقش اولیای دانش آموزان در آنها پررنگ تر و مؤثرتر باشد و ارتباط دو سویه و تعامل باید از هر دو طرف و با انگیزه بالا در جهت رشد دانش آموزان صورت پذیرد.

بهمنش در ادامه بیان کرد:هیچ گاه عدم توجه اولیا را به حساب دانش آموزان نگذاریم ، ولی سعی کنیم که اولیا نقشی ثابت در مدارس فرزندانشان داشته باشند چرا که همکاری متقابل اولیا مدارس و اولیا دانش آموزان ضامن حفظ نشاط و شادابی محیط مدرسه خواهد بود.

در پایان مراسم از فعالان و مقام آوران حوزه اولیا و مربیان و اعضای دوره قبل تقدیر گردید و روند اجرایی انتخابات انجمن اولیا و مربیان شهرستان قدس نیز آغاز و پس از اعلام اسامی نامزد های این انتخابات و معرفی آنها و سخنرانی ها، انتخابات انجمن اولیاء و مربیان شهرستان رسما انجام شد و رای دهندگان هریک به شش نامزد مطلوب خود رای دادند.

پس از شمارش آراء ، ابوطالب آذر براء، سیده مرضیه حسینی سنگری، سیده سمیه موسوی، علی عزیزی، وحید نخستین خیاط ، حمیدرضا کوزه گر به ترتیب تعداد رای، اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرستان قدس شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شهرستان قدس خبر، تاریخ انتشار 21 آذر 95، کد مطلب: 10582: www.ghodskhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
کمتر خانواده ای به اهمیت واقعی این مهم پی برده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین