پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راه‌پیمایی روز قدس در بیش از ۴۰ نقطه استان گلستان برگزار می‌شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی در جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس اظهار کرد: راه‌پیمایی روز قدس در بیش از۴۰نقطه استان با حضور همه مردم از همه اقوام و مذاهب در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد.

وی افزود: داعش باید از تاریخ منافقین در ایران عبرت بگیرد چراکه این انقلاب مردمی عرصه جولان تروریسم نیست و مردم انقلابی ایران اسلامی به یاوه‌گویان و بدخواهان فرصت توطئه را نمی‌دهند.
احمدی گفت: باور داریم که سازمان منافقین در این ترور کور و به تعبیر امام مسلمین ترقه‌بازی، معین داعش بوده و قطعاً همدستی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: این حادثه اگرچه سبب پی بردن دولت‌ها به مظلومیت ایران شد اما در حقیقت موجب بیداری ملت ایران هم شد.

وی افزود: اینکه این حادثه در این برهه از زمان پدید آمد حکمتی دارد و حکمت آن این است که صدای انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان برود تا در روز قدس مسلمانان جهان و آزادی‌خواهانی که از ترور و تروریسم بیزارند در صفوفی واحد علیه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی راهپیمایی کنند.

احمدی با بیان اینکه حکمت دیگر این رویداد نامبارک بیداری وجدان افرادی است که نسبت به اقتدار و تقویت بنیه نظامی کشور کم‌لطفی‌هایی کردند، گفت: پدیده شوم داعش اهمیت و لزوم اقتدار نهادهای امنیتی را به اثبات رساند و نیروهای مسلح ما هم از حیث تجهیزات و از حیث توان معنوی در اوج قرار دارند.

وی افزود: اثبات مظلومیت مدافعان حرم از حکمت‌های این اقدام کور تروریسم بود که اگر امروز امنیتی در کشور است مرهون حضور مدافعان حرم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: وحدت بین آحاد مردم و همه مسئولان از حکمت‌های این اقدام کور بود که به جهان بفهمانند مردم و مسئولان در ایران از همه طبقات و اقوام و مذاهب در حفظ منافع عمومی یکپارچه‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: نگاه بلند امام راحل بود که از بدو مبارزه، اسرائیل را غده سرطانی تلقی کردند و تأکید کردند که اسرائیل باید از روی زمین محو شود و این استراتژی غیرقابل تغییر دنیای اسلام است و به عقیده ما و تجربه ۳۰ سال ما این حقیقت را نشان می‌دهد که روز قدس امسال با همه‌سال‌ها متفاوت خواهد بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 4004486:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین