پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
استاندار خوزستان گفت: روز قدس روز همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، روز مبارزه با جنایت‌های اسرائیل و روز حمایت از مظلومان جهان به ویژه فلسطین است.

شعار سال: غلامرضا شریعتی با اشاره به پیش‌رو داشتن راهپیمایی بزرگ روز قدس اظهار داشت: روز قدس نماد دفاع از مظلومان همچنین نماد ایستادگی و مقابله با مستکبران و غاصبان است.

وی با بیان اینکه غاصب بزرگ دنیای امروز اسرائیل و رژیم صهیونیسم است، افزود: اسرائیل و رژیم صهیونیسم حق مردم رنج‌دیده فلسطین را ضایع و آنان را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده است.

استاندار خوزستان گفت: روز قدس روز همبستگی با مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، روز مبارزه با جنایت‌های اسرائیل و روز حمایت از مظلومان جهان به ویژه فلسطین است.

وی با بیان اینکه روحیه حق‌طلبی و دفاع از مظلوم همچنین آرمان‌گرایی همیشه در فطرت و نهاد آدمی به ویژه جوانان کشور ما وجود دارد، عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه با عمل غیرانسانی تکفیریون و داعش مواجه شدیم حضور مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی روز قدس پیام یکپارچگی دین اسلام را نشان می‌دهد.

شریعتی بیان کرد: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که ایران اسلامی همچنان با شعارهای اولیه خود که بر پایه آنها تاسیس شده ثابت‌قدم است و از حق مظلومان جهان دفاع می‌کند

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1396، کد مطلب: 1440844:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین