پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
فرماندار کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر تروریستی تهران، گفت: بهترین نماد وحدت حضور یکپارچه تمامی اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

شعار سال: فضل‌الله رنجبر در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور رئیس ادار‌ه‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که صبح سه شنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اصول اصیل انقلاب اسلامی، روز قدس است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در این مقطع زمانی، تصریح کرد: بهترین نماد وحدت حضور یکپارچه تمام اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی مبارزه علیه ظالمان و کنار مظلومان قرار گرفتن را از اهداف راهپیمایی باشکوه روز قدس برشمرد و گفت: مسلمانان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روزجهانی قدس دشمنان را ناامید می‌کنند.

رنجبر با اشاره به حوادث تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره)، ادامه داد: امسال با توجه به حوادث تروریستی اخیر و شهادت جمعی از هموطنانمان، شاهد حضور هر چه بیشتر مردم همیشه در صحنه استان کرمانشاه در این مراسم هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ، 2 تیرماه برگزار می‌شود، متذکر شد: مدیران دستگاه‌های اجرای در راستای هرچه بهتر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس موظف هستند در کنار شورای تبلیغات اسلامی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: بخشدار‌ها فعالیت‌های لازم را در بخش‌ها داشته باشند و همچنین دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها نیز با نصب بنر و پلاکارت نسبت به دعوت گسترده آحاد مردم در این راهپیمایی اقدام کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۲۳۰۰۰۳۵۳:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین