پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
وزیر آموزش و پرورش پاکستان با اشاره به اینکه هیچ کس نمی‌تواند اهمیت برگزاری روز قدس در دفاع از مردم فلسطین را انکار کند، گفت: کشورهای اسلامی باید راهپیمایی روز قدس را همانند ایران به صورت رسمی و باشکوه برگزار کنند.

شعارسال: «بلیغ الرحمان» وزیر آموزش و پرورش پاکستان اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند اهمیت برگزاری روز قدس در دفاع از مردم فلسطین را انکار کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تعیین روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان اقدام مهمی برای اتحاد مسلمانان جهت همبستگی با مردم فلسطین انجام داده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش پاکستان گفت: امام خمینی(ره) با تعیین روز قدس حرکتی را پایه‌گذاری کردند که فراتر از ایران ادامه پیدا کرد و امروزه شاهد روز جهانی قدس هستیم.

بلیغ‌الرحمان گفت: روز قدس فقط برای مسلمانان اهمیت ندارد بلکه مسیحیان و سایر مردم جهان که از حامی دفاع از مظلومان هستند این روز را برگزار و همبستگی خود با مردم فلسطین را ابراز می‌کنند.

وی افزود: در ایران روز قدس به صورت رسمی برگزار می‌شود بنابراین سایر کشورهای اسلامی نیز باید از همین شیوه پیروی و روز قدس را به صورت رسمی برگزار کنند تا به اهداف خود برای آزادی قدس شریف برسیم.

رحمان تأکید کرد: آزادی قدس شریف آرزوی هر مسلمانی است.

وزیر آموزش و پرورش پاکستان اظهار داشت: توسعه شهرک‌های صیهونیستی در نوار غزه موضوعی نیست که مخفی باشد اما مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر نسبت به پایمال شدن حقوق انسانی و استقرار غیر قانونی یهودیان سراسر جهان در سرزمین‌های اشغالی سکوت کرده‌اند.

بلیغ‌الرحمان گفت: چرا مجامع بین المللی در برابر کشتار کودکان و زنان مسلمان در فلسطین بی تفاوت هستند اما دفاع از حقوق حیوانات و کشته شدن جانورانی مانند سگ و گربه برای آنها اهمیت دارد.

وی افزود: همه امت اسلامی درباره آزادی فلسطین با یکدیگر متحد هستند و شکی وجود ندارد که قبله اول مسلمانان باید به آنها بازگردانده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12تیر1395، کدخبر: 13950412000342: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین