پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس راس ساعت 10:30 صبح روز جمعه، دوم تیرماه در شهرستان کرمانشاه از مسجد معتضدی آغاز و به سمت مسجد جامع حرکت می‌کنند.

شعار سال: عباس سروری در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور رئیس ادار‌ه‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که صبح سه شنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام شهرستان‌های کرمانشاه از مرکز شهر به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت‌: این راهپیمایی راس ساعت 10:30 صبح روز جمعه، دوم تیرماه در شهرستان کرمانشاه از مسجد معتضدی آغاز و به سمت مسجد جامع حرکت می‌کنند و با خواندن نماز وحدت‌آمیز آخرین هفته ماه مبارک رمضان، وحدت انقلاب اسلامی و حمایت از قدس شریف را به دشمنان نشان می‌دهیم.

وی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر تهران، اضافه کرد: مردم استان کرمانشاه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ولایتمداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین و خشم‌، نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان می‌دهند.

سروری زنده نگهداشتن این روز را یک کار عقلانی، انسانی و دینی دانست و خاطرنشان کرد: در طول مسیر غرفه‌های فرهنگی متعددی از جمله نمایشگاه کاریکاتور نیز برای راهپیمایان در نظر گرفته شده است.

این مسؤول با بیان اینکه نماز عید سعید فطر امسال از مقابل شرکت گاز تا چهار راه بسیج برگزار می‌شود، اضافه کرد: نماز عید سعید فطر راس ساعت 7:30 دقیقه برگزار می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۲۳۰۰۰۵۲۹:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین