پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران اسلامی تا محو کامل اسرائیل از سرزمین فلسطین در صحنه حاضر هستند.

شعار سال: آیت الله احمد جنتی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیام مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس به آمریکا و اسرائیل، این است که ما به حکم اسلام ، اخلاق و برادری از آرمان فلسطین دفاع خواهیم کرد و تا زمانی که انقلاب و حکومت اسلامی هست، سر دادن شعار مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای مردم ما راهپیمایی 22 بهمن و روز جهانی قدس هیچ تفاوتی ندارد، آنان با وحدت حول محور ولایت فقیه در برابر فتنه های دشمنان می ایستند و تا آخر به انقلاب و رهبری وفادار هستند.
وی اظهار داشت: این راه مردم ایران تا نابودی قطعی اسرائیل که نزدیک است، ادامه دارد.
آیت الله جنتی از دیگر پیام های این راهپیمایی را خطاب به آل سعود دانست و گفت: آل سعود بداند که رو به زوال است و دشمنان ما هر کجا که وارد شوند، شکست می خورند.
راهپیمایی روز جهانی قدس، از یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بدنبال اعلام حضرت امام (ره)، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1395، کد مطلب: 82132548 (5417431):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین