پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۸۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای روز قدس امسال را «دارای رنگ و بوی حماسی تر» نسبت به گذشته توصیف کرد و مردم ایران اسلامی را به حضور در این راهپیمایی فراخواند.
شعارسال:مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای روز قدس امسال را «دارای رنگ و بوی حماسی تر» نسبت به گذشته توصیف کرد و مردم ایران اسلامی را به حضور در این راهپیمایی فراخواند.

در این بیانیه آمده است: بی شک روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی تری خواهد داشت؛ زیرا علاوه بر جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی در اشغال 70 ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک رییس جمهوری تازه به دوران رسیده آمریکا و سرمداران کاخ سفید در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف که نقض صریح قوانین بین المللی است، هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیخت.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و نقش مستقیم آنان در کشتار ملت بی دفاع فلسطین آن هم با سردادن شعار مبارزه با تروریسم، فقط نیرنگی برای حضور نامشروع آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب در منطقه است.

«مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم منحوس، سکوت مرگبار و همراهی ذلیلانه برخی دولت های به اصطلاح اسلامی با جنایتکاران در منطقه را محکوم می کند بر حق مسلم و مشروع مردم مظلوم فلسطین در دفاع از خویش و بازگشت به موطن اصلی خود تاکید می کند».

در ادامه بیانیه می خوانیم: مجلس خبرگان رهبری ملت های مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران را به زنده نگاه داشتن روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فرا می خواند که وعده نصرت الهی، نزدیک و تخلف ناپذیر است.

به گزارش ایسکانیوز، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال 1358 هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان 1399 هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز چهاردهم خردادماه امسال همزمان با بیست‌ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) تاکید کردند «به فضل الهی و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سال های گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد».

ایشان همچنین در پیامی خطاب به جوانان عرب منطقه گفتند: از هیمنه جبهه کفر نهراسید و به وعده نصرت الهی ایمان راسخ داشته باشید؛ حضور در این راهپیمایی و دفاع از مردم مقاوم و مجاهد و مظلوم فلسطین، در واقع گامی مهم در مسیر ساختن آینده بهتر است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایسکا نیوز، تاریخ انتشار16خرداد97، کد خبر: 954142 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
امیدواریم روزی برسه که همه مسلمون های جهان دست به دست هم بدند و این رژیم کودک کش رو از روی کره زمین محو کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
امیدوارم مردم با حضورشون یه تو دهنی خوب به امریکا بزنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
انشالله که همین امسال شاهد نابودیه رژیم غاصب صهیونیسم باشیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
کاش از این مرگ بر آمریکا گفتن و مرگ بر اسرائیل گفتن سودی هم گیر این ملت میامد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین