پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
مردم روزه‌دار و استکبارستیز ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۹۰۰ نـقطـه کشور فریاد "آزادی قدس شریف" سر دادند.
شعارسال:مردم روزه‌دار و استکبارستیز ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۹۰۰ نـقطـه کشور فریاد "آزادی قدس شریف" سر دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار "روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت" از دقایقی پیش در بیش از 900 نقطه کشور آغاز شد.

روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسان‌های آزاده، است و بار دیگر در این روز ملت‌های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم، به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت می‌کنند.

بی‌شک راهپیمایی روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی‌تری خواهد داشت؛ چراکه علاوه بر جنایات رژیم صهیونیستی در اشغال 70 ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک ترامپ در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیخت.

امروز ملت انقلابی ایران اسلامی یک‌صدا با هم در خیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می‌دهند.

خروش فرزندان "کوچک جنگلی" در حمایت از قبله نخست مسلمانان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرزندان دیار میرزا کوچک جنگلی امروز همراه با مردمان سایر نقاط کشور در حمایت از قبله نخست مسلمانان چون سیل خروشیدند و آمادگی خود را برای نابود کردن اسرائیل به جهانیان نشان دادند.

امت حزب‌الله گیلان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستند و آمادگی دارند تا به فرمان رهبرشان وعده 25 ساله نابودی اسرائیل را محقق کنند.

مردمان گیلان‌زمین در این راهپیمایی سختی‌های روزه‌داری و گرمای هوا را تحمل کردند و ثابت کردند که فرزند رمضان هستند و تحریم و مشکلات نه تنها آن‌ها را خسته نکرده بلکه مصمم‌تر و قوی‌تر نیز ساخته است تا همراه با یکدیگر علیه دشمن مشترکشان متحد شوند.

گیلانیان در راهپیمایی روز قدس امسال به فرمان رهبرشان حضرت امام خامنه‌ای لبیک گفتند و روز قدسی متفاوت و پرشور را رقم زدند تا ثابت کنند که برای نابودی رژیم صهیونیستی تنها منتظر اشاره رهبرشان هستند.

آن‌ها در این راهپیمایی عظیم، دولت جعلی اسرائیل را از هر زمانی ضعیف‌تر و مستاصل‌تر دانستند و نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران امروز با قدرت دفاعی خود از ملت مسلمان فلسطین دفاع می‌کند.

بانوان گیلانی نیز در این راهپیمایی دوشادوش مردان حضور پیدا کرده و این پیام را به گوش سران رژیم جعلی اسرائیل رساندند که اگر "رزان النجار" را به شهادت رساندند، امروز میلیون‌ها زن مانند او آماده دفاع از قدس شریف هستند.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در پایتخت فرهنگی جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در استان خراسان‌رضوی و مشهدمقدس همزمان با سراسر کشور از لحظاتی پیش آغاز شد.

این مراسم در مشهد مقدس باشکوه خاصی در حال برگزاری است و راهپیمایان از محل میدان 15 خرداد مشهد راهپیمایی خود را آغاز کرده و به سمت حرم منور رضوی در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی این روز و طی مسیر به سمت حرم رضوی در پایان در بارگاه رضوی گرد یکدیگر جمع شده و قطعنامه پایانی روز جهانی قدس قرائت خواهد شد.

همچنین سخنران پایانی روز جهانی قدس در مشهدمقدس و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهدمقدس سردار سلامی؛ جانشین فرمانده کل پاسداران خواهد بود.

مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مهمترین شعارهایی است که مردم مشهد مقدس در جریان این راهپیمایی آن را سر می‌دهند و پلاکاردهای مختلفی نیز توسط مردم حمل می‌شود که شعارهای استکبارستیزانه روی آنها نمایان شده است.

همچنین از نکات جالب پلاکاردهای امروز مردمی شعارهایی است که در ارتباط با مسائل روز همچون عهدشکنی آمریکا در برجام و همچنین مسئله FATF دیده می‌شود و جمعیت عظیمی از مردم مشهدمقدس این پلاکاردها را حمل می‌کنند.


راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم انقلابی و آزادی‌خواه کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

این مراسم در شهر کرمان از چهار راه توحید آغاز شده و مردم کرمان مسیر راهپیمایی را به طرف مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان ادامه دارد.

راهپیمایان روز جهانی قدس در پایان در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان اجتماع کرده و ویژه برنامه روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه و سخنرانی همراه است.

همچنین سخنران پایانی روز جهانی قدس در شهر کرمان و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان سردار سرلشکر رحیم‌صفوی است.

آغاز راهپیمایی روز قدس در ایلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، راهپیمایی باشکوه و عزت آفرین روز جهانی قدس در استان ایلام همزمان با سراسر کشور از لحظاتی پیش آغاز شد.

این مراسم در ایلام باشکوه خاصی در حال برگزاری است و راهپیمایان از روبه‌روی جهاد کشاورزی استان ایلام خیابان آیت‌الله حیدری راهپیمایی خود را آغاز کرده و به سمت مصلی نماز جمعه در میدان مادر در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی این روز و طی مسیر به سمت مصلی نماز جمعه ایلام در پایان در نماز جمعه گرد یکدیگر جمع شده و قطعنامه پایانی روز جهانی قدس قرائت می‌کنند.

همچنین سخنران پایانی روز جهانی قدس در ایلام و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ایلام آیت‌الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل البیت(ع) است.


فریاد رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست جنایتکار در 41 نقطه استان گلستان

 راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در 41 نقطه استان گلستان از دقایقی پیش آغاز شد و مردم روزه‌دار این شهرها با حضور در مسیرهای تعیین شده، در حال راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هستند.

مردم همیشه در صحنه مناطق مختلف استان گلستان امروز یکپارچه فریاد رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست جنایتکار را فریاد زده و خواهان پایان یافتن جنایات این رژیم غاصب در فلسطین و غزه هستند.

مردم روزه‌دار استان گلستان با زبان روزه با شور و نشاط خاصی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند تا با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم اشغالگر قدس و همپیمانان‌شان، با این ملت بی‌دفاع و مقاوم ابراز همدردی و هم‌نوایی کنند.

این مراسم باشکوه در شهر گرگان، مرکز استان گلستان از میدان شهرداری به سمت چهارراه میدان و سپس مصلی نمازجمعه آغاز شده است.

همچنین در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

راهپیمایی ضد صهیونیستی یوم‌الله قدس در استان گلستان پس از طی مسیرهای مشخص شده با قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

طنین‌ ندای رهایی قدس شریف در آسمان نصف‌جهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سی و نهمین میلاد همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

امروز مردم مومن و روزه‌دار اصفهان لبیک‌گویان به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ندای آزادی قدس را سر دادند و همگام با ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمدند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.

شور حضور مردم اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز وصف‌ناپذیر است و هر لحظه بر جمعیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای 3گانه راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود.

مسیرهای منتهی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعتی پیش میزبان گام‌های مردان و زنانی است که با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را در مقابل چشم بشریت قرار دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم در اصفهان است. شروع مراسم در مصلای اصفهان از ساعت 12 در نظر گرفته شده است.

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی پرخروش مردم شیراز در روز قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، راهپیمایی بزرگ روز قدس در شیراز از چهارراه 15 خرداد آغاز شد و محل گردهمایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است.

مسیر راهپیمایی در شیراز جمعه 18 خرداد ماه امسال ساعت10:30 دقیقه از چهارراه پانزده خرداد، خیابان لطفعلی‌خان زند، چهار راه پیروزی و بلوار شهید آیت‌الله دستغیب به سمت حرم مطهر احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) ادامه دارد.

شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ (ع) محل تجمع راهپیمایان در پایان مراسم است.

طنین‌اندازی ندای رهایی قدس شریف در آسمان بام ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در آخرین روز از هفته ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم در شهر شهرکرد باشکوه خاصی در حال برگزاری است و راهپیمایان از محل چهارراه بازار راهپیمایی خود را آغاز کرده و به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از حضور در راهپیمایی این روز و طی مسیر به سمت مصلای امام خمینی(ره) در پایان در مصلا گرد یکدیگر جمع شده و قطعنامه پایانی روز جهانی قدس قرائت خواهد شد.

همچنین سخنران پایانی روز جهانی قدس در شهرکرد و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خواهد بود.

راهپیمایی مردم روزه‌دار 17 شهرستان آذربایجان‌غربی در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌آذربایجان‌غربی، امروز مردم روزه‌دار شیعه و سنی آذربایجان غربی با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس ندای وحدت سر داده و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

محل تجمع راهپیمایان در ارومیه میدان ولایت فقیه (مرکز) است و هم اینک راهپیمایان از میدان ولایت فقیه به سمت خیابان منتظری و سپس میدان دفاع مقدس در حال حرکت هستند و در آستانه اذان ظهر در مصلای امام خمینی(ره) گرد هم می‌آیند.

در شهرستان خوی نیز تجمع راهپیمایان میدان شیخ نوایی است در سلماس هم راهپیمایان روز جهانی قدس در مقابل مسجد جامع این شهر گردهم آمده‌اند و در شاهین‌دژ نیز این تجمع در میدان معلم برقرار است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در چالدران از میدان صفوی به طرف مسجد جامع در حال انجام است و در شهرستان چایپاره زمان مردم این شهر در مقابل مسجد جامع گردهم آمده‌اند.

راهپیمایان روز قدس در نقده از میدان شهدا به سمت مسجد جامع و در پلدشت نیز از مقابل مسجد جامع در حال حرکت هستند و راهپیمایی روز قدس در ماکو نیز از مقابل بانک انصار و در شوط نیز از خیابان ولی عصر(عج) انجام شده و در میاندوآب نیز در چهارراه انقلاب در حال انجام است.

راهپیمایان در تکاب از میدان قایم و در پیرانشهر در پنج راه استقلال در مهاباد هم از مقابل تالار وحدت و فلکه فرمانداری تجمع کرده در حال حرکت به محل برگزاری اقامه نماز جمعه روز جهانی قدس هستند.

راهپیمایان روز قدس در اشنویه نیز هم اینک در میدان انقلاب این شهرستان تجمع کرده و در سردشت نیز مردم روزه‌دار این شهر در میدان سپاه و در بوکان هم در چهارراه اطلاعات تجمع کرده و علیه رژیم اشغالگر قدس و دولت مستکبر آمریکا شعارهای ضداستکباری سر داده‌اند.

طنین‌اندازی فریاد «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در کنار آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، روزه‌داران بوشهری صبح امروز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس را در کنار آب‌های خلیج فارس با شور و حماسه برگزار کردند.

مردم روزه‌دار بوشهری در زیر آفتاب شدید و گرما با دمای بیش از 45 درجه با حضور حماسی در راهپیمایی، فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب را طنین‌انداز کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از خیابان امام خمینی(ره) بوشهر آغاز شده است و تا مصلی جمعه ادامه دارد.

حضور جوانان و نوجوانان روزه‌دار در این راهپیمایی جلوه دیگری از دشمن‌ستیزی و استکبار‌ستیزی بوشهری‌ها را آشکار کرده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس بوشهر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل غاصب، مرگ بر انگلیس مسیر راهپیمایی را طی کردند.


راهپیمایی مردم استان سمنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، دقایقی قبل، مردم روزه‌دار استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان سمنانی در این مراسم چشمگیر است و جمع کثیری از مردم از اقشار مختلف در این راهپیمایی حضور دارند.

مردم با شعار " مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا " حمایت خود را از مردم مظلوم و مسلمان فلسطینی اعلام می‌کنند.

حضور گسترده مردم پیر، جوان، جانباز و خانواده شهدا نیز در این راهپیمایی چشمگیر است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با هجدهم خردادماه با موج خروشانی از جمعیت مردم استان سمنان در حال برگزاری است.

این راهپیمایی در مرکز استان سمنان از میدان امام رضا (ع) آغاز شد و قرار است در مصلی نماز جمعه با قرائت قطعنامه و سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیزاده نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور به پایان می‌رسد.

این راهپیمایی به‌صورت هم‌زمان در بیش از 60 نقطه شهری و روستایی استان سمنان برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در زاهدان و دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم شهید پرور و روزه دار آغاز شد‌.

مردم روزه‌دار زاهدان امروز همچون سال‌های گذشته با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ برآل‌سعود و خائنین» خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

امروز حضور پرشور مردم مسلمان در حمایت از مظلومیت مسلمانان فلسطین در صفحات تاریخ بشریت حک خواهد شد. بیداری اسلامی که هم اکنون شاهد آن هستیم از برکات گرامیداشت این‌ چنین روزهایی نظیر روز جهانی قدس است.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر عظمت جامعه است چون امام خمینی(ره) نگاهی جهانی به مسئله قدس داشته و با اعلام روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم خشم خود را علیه استکبار و صهیونیست نشان داده است.

حضور سبز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خاری در چشم دشمنان خواهد بود چون آن‌ها با دیدن جمعیت کثیری از مردم که برای حمایت از مظلومیت فلسطین پا پیش گذاشته‌اند وحشت می‌کنند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با وجود گرمای هوا در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند تا به دشمنان بفهمانند که هیچ چیز مانع حضور آن‌ها در دفاع از ملت های مظلوم نمی‌شود.

حضور میلیونی مردم در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین در راهپیمایی قدس، نشان دهنده تنفر آنها ار رژیم آدمکش و خون‌خوار اسرائیل است.

طنین فریاد "مرگ بر اسرائیل" در دیار هگمتانه/‌اعلام انزجار همدانی‌ها از رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مردم خداجوی استان همدان در تجدید بیعت با آرمان‌های رهبری فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری در اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، از دقایقی پیش با فریاد "مرگ بر اسرائیل" راهپیمایی روز جهانی قدس را همگام با مردم بصیر ایران اسلامی آغاز کردند.

در راهپیمایی امروز مردم همدان همچون سال‌های قبل حضور روحانیون، جانبازان و خانواده معظم شهدا، ورزشکاران و جوانان جلب توجه می‌کند و امسال با توجه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و توطئه‌ها و خدعه‌های مشترک آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب علیه مردم ایران اسلامی، این راهپیمایی بیش از پیش مورد توجه و حضور مردم قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم امسال راهپیمایی روز قدس در 70 نقطه استان همدان برگزار می‌شود و سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه روز قدس در همدان معاون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خواهد بود.

سیل حرکت روزه‌داران لرستانی در راهپیمایی روز جهانی"قدس"

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، راهپیمایی باشکوه روز جهانی "قدس" لحظاتی پیش در استان لرستان آغاز شد و مردم روزه‌دار، مؤمن، انقلابی و شهیدپرور لرستان مسیر راهپیمایی خود را با حضور پرشور و با شکوه از میدان شهدا به سمت مصلی الغدیر خرم‌آباد آغاز کرده‌اند.

مردم ولایتمدار لرستان امروز در جای‌جای این استان به میدان آمده‌اند تا با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" حمایت خود را از فلسطین و مظلومان جهان و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

امروز مشت همه مسلمانان به حمایت از مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین گره می‌شود و یک‌صدا فریاد "الله‌اکبر" سر می‌دهند، امروز لرستانی‌ها با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی‌فقیه خود حماسه دیگری را از همبستگی جهانی امت اسلامی در تاریخ پرافتخار این مرزوبوم رقم زدند.

مردم لرستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز تجلی وحدت اسلامی و همبستگی امت مسلمان با ملت‌های مظلوم و ستم دیده جهان آمده‌اند تا با اعلام انزجار خود از اسرائیل غاصب بار دیگر از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

سیل حرکت روزه‌داران برای حضور در مسیرهای راهپیمایی همچنان ادامه دارد، امروز زن و مرد، پیر و جوان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم با شور و حال خاص و وصف‌ناپذیری حضور دارند تا به جهانیان بگویند مردم مظلوم جهان تنها نیستند.


حمایت یکپارچه مردم شهرستانهای استان تهران از ملت‌های ظلم‌دیده جهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، مردم شهرستان‌های استان تهران از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس با ندای «الله اکبر» و با خلق حماسه‌‌ای ماندگار از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

مردم شهرستان ورامین از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان(ع) اجتماع می‌کنند، ضمن اینکه این راهپیمایی در شهرهای جوادآباد و منطقه خیرآباد نیز در حال برگزاری است، سخنران پایانی روز جهانی قدس در شهرستان ورامین امیر سرتیپ پوردستان فرمانده مرکز مطالعات راهبردی ارتش است.

مردم روزه‌دار شهرستان بهارستان نیز در شهرهای نسیم شهر و گلستان و راهپیمایان در شهرستان ملارد نیز به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند.

در شهرستان قدس نیز شرکت‌کنندگان در راهپیمایی از میدان آزادی به‌سمت مصلی شهر قدس و در شهرستان دماوند از میدان امام(ره) به سمت مسجد جامع دماوند در حال حرکت هستند.

در شهرستان پردیس راهپیمایان از میدان عدالت تا میدان امام خمینی(ره)، در پاکدشت از میدان آزادگان تا مصلی امام خمینی(ره) و در شهریار، فیروزکوه، شهرری، رباط‌کریم، اسلامشهر، قرچک و پیشوا نیز راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

خروش مردم قم در راهپیمایی روز جهانی قدس/طنین فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، راهپیمایی و خروش مردم قم با حضور پرشور مردم روزه‌دار در انزجار از رژیم کودک کش صهیونیست و حمایت از ملت مظلوم فلسطین از لحظاتی قبل آغاز شد.

مردم روزه‌دار از مسیرهای ده‌گانه خود را به میدان آستانه محل تجمع رسانده و به‌صورت یکپارچه مسیر راهپیمایی را تا مصلی قدس آغاز کرده‌اند.

مردم همیشه در صحنه قم با فریادهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "اسراییل عدوالله، آمریکا عدوالله" ضمن محکوم کردن سیاست کشورهای استکباری در قبال مردم مظلوم فلسطین، بر حمایت خود از مردم این کشور تأکید کردند.

اقشار مختلف مردم انقلابی اعم از مرد و زن، پیر و جوان و کودکان با در دست داشتن پلاکاردهایی سکوت مجامع بین‌المللی را در مقابل خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیست محکوم کردند و هم‌نوا با مسئولان خواستار پیگیری‌های بین‌المللی درباره موضوع فلسطین شدند.

بنابراین گزارش مردم ولایی قم با طی کردن مسیر میدان آستانه، خیابان اراک، پل حجتیه، تقاطع شهدا، خیابان صفائیه ، میدان جانبازان خود را به مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه رسانده‌اند.

امسال با توجه به انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بیت‌المقدس ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر احساس می‌شد و مردم همیشه در صحنه قم بار دیگر با حضور در این راهپیمایی باشکوه، انزجار خود را از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

خاطرنشان می‌شود راهپیمایان پس از انجام راهپیمایی در مصلای قدس تجمع می‌کنند و با قرائت قطعنامه‌ای مراسم روز جهانی قدس به پایان می‌رسد.

ابراز انزجار کرمانشاهی‌ها در راهپیمایی ضد‌صهیونیستی یوم‌الله قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس از دقایقی پیش در نقاط مختلف استان کرمانشاه آغاز شد و مرزداران روزه‌دار این استان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در حال راهپیمایی هستند.

راهپیمایی ضد‌صهیونیستی یوم‌الله قدس در شهر کرمانشاه از ساعت 11 صبح آغاز شد و راهپیمایان از میدان آیت‌الله کاشانی به سمت مسجد جامع در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل در حال راهپیمایی هستند.

راهپیمایی روز قدس در سنقروکلیایی از میدان سپاه پاسداران بلوار فلسطین به سمت مصلای نمازجمعه و از ساعت 12،‌ در قصرشیرین از میدان حضرت امام خمینی(ره) به سمت مسجدالمهدی(عج) و از ساعت 11:30، در اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای نماز جمعه و از ساعت 12 آغاز خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس در سرپل‌ذهاب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای نماز جمعه، در روانسر از مقابل ساختمان بانک ملت به سمت فرمانداری، در کنگاور از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای نماز جمعه، در تازه‌آباد از میدان معلم به سمت میدان الله اکبر و در جوانرود از میدان مولوی میدان فلسطین خیابان 22 بهمن به سمت میدان بسیج، در صحنه از خیابان مولوی به سمت میدان مولوی و در پاوه از میدان شهدا به سمت میدان مولوی آغاز شده است.

راهپیمایی روز قدس در گیلانغرب از میدان جمهوری اسلامی به سمت مصلای نماز جمعه و از ساعت 12، در دالاهو از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد المهدی (عج) و از ساعت 12، در هرسین از میدان جمهوری اسلامی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی(ره) و از ساعت 11:30 آغاز می‌شود.

خروش مردم "ایران کوچک" در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، امسال آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس مصادف با روز بیست و سوم ماه رمضان است. مردم استان البرز و شهر کرج که معروف به ایران کوچک هستند همیشه در حمایت از مردم مظلوم و مستضعف جهان در صحنه حضور داشتند.

امروز مردم روزه‌دار کرج با هر سلیقه و نگرش سیاسی از نوجوانان، جوانان، زنان و پسران و دختران و پیران از یک ساعت قبل در ابتدای مکان تظاهرات و راهپیمایی روز جهانی قدس حضور و همه یافتند و با در دست داشتن عکس‌هایی از بیت‌المقدس، امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود انزجار و خشم خود را از جنایت‌های رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی اعلام کردند.

مسیر راهپیمایی روز قدس در کرج از میدان شهدا به مصلی کرج از ساعت 11 صبح امروز شروع شده است.

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در دیار غواصان دریادل‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، راهپیمایی روز قدس در زنجان همزمان با کل کشور با حضور پرشور و باشکوه مردم آغاز شد.

در حالی که چشم جهانیان در روز قدس به جای جای میهن اسلامی دوخته شده، حضور چشمگیر مردم در دیار غواصان دریادل برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین خیره‌کننده است.

مردم ولایی از همه قشرها و سن‌ها با اتحاد و همدلی مشت‌های خود را گره کردند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر‌می‌دهند تا انزجار خود از مستکبران را اعلام کنند.

راهپمایی مردم انقلابی زنجان از میدان قائم آغاز شده و به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می‌کنند و امیر دریابان علی شمخانی در جمع مردم زنجان سخنرانی خواهد کرد.

راهپیمایی مردم ولایتمدار 80 نقطه استان یزد در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مردم ولایتمدار یزد همزمان با سراسر کشور و جهان در روز جهانی قدس که از حضرت امام خمینی(ره) به یادگار مانده، با مشت‌های گره کرده در بیش از 80 نقطه یزد گرد هم آمدند و راهپیمایی پرشور این روز را آغاز کردند.

در مرکز استان یزد، مردم ولایتمدار شهرستان یزد با حضور در میدان شهید بهشتی یزد و قرائت زیارت آل یاسین، راهپیمایی این روز جهانی را آغاز کردند.

پس از قرائت زیارت آل یاسین، بیانیه بسیج دانشجویی استان در محکومیت ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار قرائت شد و پس از هر بند این بیانیه، مردم یزد با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

مسیر راهپیمایی یزد از میدان شهید بهشتی، چهارراه شهدا(میدان امیرچقماق) خیابان قیام و مسجد ملا اسماعیل یزد ادامه پیدا می‌کند و مردم در طول این مسیر مردم اشغال فلسطین را محکوم کردند.

نمایش اتحاد و یکپارچگی مردم شهیدپرور دیار کارون و نخل در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در استان شهیدپرور خوزستان آغاز شد.

این مراسم هر سال با جمع کثیری از مردم غیور خوزستانی در شهرهای مختلف این استان برگزار می‌شود. راهپیمایی روز قدس در اهواز نیز از محل مسجد آیت‌الله موسوی جزایری،‌ بازار امام خمینی(ره)‌، چهارراه امام خمینی(ره) آغاز شده و مردم به سمت مصلای مهدیه در حرکت هستند.

امروز مردم روزه‌دار و مومن خوزستان بار دیگر به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در دفاع از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین به پا خواستند.

وحدت و یکپارپیگی اقوام مختلف خوزستان در این راهپیمایی باشکوه تجلی بخش مراسم روز قدس است و هر لحظه به خیل عظیم مردم شرکت کننده در راهپیمایی افزوده می‌شود.

شعارهای القدس لنا، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به همراه مشت‌های آهنین جلوه‌ای از قدرت و اتحاد مسلمانان در راهپیمایی روز قدس است که مردم دیار کارون و نخل به نمایش گذاشته‌اند.

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهری و روستایی همزمان با سراسر کشور به آرمان امام خمینی(ره) در مبارزه با زورگویی و مقابله با استکبار و در راس آنان آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در حمایت از قدس شریف لبیک گفته و با زمان‌شناسی دقیق به صورت پرشور به خیابان‌ها آمدند و ندادی " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" سردادند.

هم اکنون ندای "الله اکبر"، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خامنه‌ای خمینی دیگر است؛ ولایتش ولایت حیدر است، نماد شیطان لعین امریکاست- محور هر جنایتی آمریکاست، وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قران، جنایت منطقه زیر سر آمریکا-کشتار ، قتل و غارت ماهیت آمریکا، آل خلیفه آل شیطان - دشمن آزادی و انسان، ولایت فقیه عزت ماست آبروی دین و قیامت ماست، این همه قتل و غارت حمایت از آمریکاست، مرگ بر آل سعود خائن و ... در آسمان شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز است.

ابراز انزجار مردم خراسان‌شمالی از رژیم صهیونیستی در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، راهپیمایی بزرگ و مردمی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در شهرهای خراسان‌شمالی آغاز شد.

بر اساس این گزارش مردم بجنورد در اقشار و قومیت‌های مختلف و با پرچم‌های رنگارنگ ایران و فلسطین، از ساعت 11:30 از میدان شهید راهپیمایی خود را آغاز می‌کنند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان جاجرم از دقایقی پیش آغاز شده و راهپیمایان به سمت مصلی حرکت می‌کنند. همچنین در شیروان نیز راهپیمایان از ساعت 11.30 ازچهارراه دفاع مقدس به سمت مصلی راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی سخنران مراسم پایانی راهپیمایی در مرکز استان است.

خروش سرزمین آفتاب و زادگاه امام(ره) در روز قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صبح امروز از ساعت 11 همزمان با سراسر کشور در جای جای سرزمین آفتاب، استان مرکزی آغاز شد.

اقشار مختلف مردم متدین، متعهد، انقلابی و ولایتمدار شهر اراک صبح امروز از مسیر از پیش تعیین شده از میدان شهدا به سمت خیابان محسنی، از خیابان محسنی به سمت خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران و از آنجا حضور در محل تجمع مردمی در مصلی بیت المقدس اراک، راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی است.

بر اساس گزارش های ارسالی خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های استان مرکزی، دیگر شهرها و روستاهای استان در 121 نقطه شهری و روستایی، از خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تا محلات قطب گل ایران و دلیجان سرزمین کار و تلاش، تا ساوه سرزمین یاقوت‌های سرخ و زرندیه و فراهان و تفرش سرزمین کهن بزرگان و مفاخر، از کمیجان سرسبز تا شازند و خنداب قطب بکر گردشگری طبیعی استان نیز در روز قدس شاهد حضور حماسی مردم بوده و مردم این مناطق حضوری چشم‌گیر و حماسی در راهپیمایی روز قدس دارند.

مردم سرزمین آفتاب از ساعتی پیش از آغاز رسمی مراسم همدلانه و شانه به شانه هم در صفوف مستحکم راهپیمایی حضور یافته تا حضور حماسی دیگری را در روز جهانی قدس رقم بزنند.

مردم اراک و شهرهای استان مرکزی در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از جبهه استکبار و صهیونیست جهانی اعلام کردند.

همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده در اراک، تجمع بزرگ راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس در مصلی بیت المقدس اراک برگزار خواهد شد که ضمن قرائت بیانیه پایانی "آیت الله اراکی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

طنین‌اندازی ندای رهایی قدس شریف در کردستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران اسلامی در کردستان آغاز شد.

امروز مردم مومن و روزه‌دار کرستان، لبیک‌گویان به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ندای آزادی قدس را سر دادند و همگام با ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمدند.

مازنی‌ها یکپارچه فریاد رهایی قدس سردادند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است و هر گلبرگ این دفتر یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است. قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. در طول تاریخ با قدس زیسته‌ایم و پاسدار قداست قدس بوده‌ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

برای گرامی‌داشت این روز بزرگ و وحدت‌آفرین نیز همه ساله مراسم راهپیمایی همانند مردم سایر نقاط ایران با حضور مردم پرشور و با بصیرت مازندران در مناطق مختلف استان برگزار و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر استکبار، آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی سر می‌دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این باره راهپیمایی روز قدس را در 54 نقطه از مازندران اعلام کرد و 18 خرداد 1397 مردم دیار علویان بار دیگر حماسه آفریدند.

مردم استان مازندران در سیل خروشان هموطنان آزاده خود علیه استکبار جهانی آرمان‌خواهی خود را به نمایش گذاشتند و در 54 مسیر عاشقی قدس 97 به نماد ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان تبدیل شد.

نمایش اتحاد و شکوه مردم ولایتمدار خراسان‌جنوبی در روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، راهپیمایی بزرگ و مردمی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در شهرهای خراسان‌ جنوبی با شکوهی ماندگار آغاز شد.

بر اساس این گزارش مردم بیرجند در اقشار و قومیت‌های مختلف و با پرچم‌های رنگارنگ ایران و فلسطین، از ساعت 10:30 از میدان شهداء به سمت میدان قدس و مسجد امام حسین (ع) راهپیمایی خود را آغاز کردند.

مردم روزه‌دار استان خراسان‌جنوبی با زبان روزه با شور و نشاط خاصی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند تا با سردادن شعارهای مرگ بر رژیم اشغالگر قدس و همپیمانان‌شان، با این ملت بی‌دفاع و مقاوم ابراز همدردی و هم‌نوایی کنند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان‌جنوبی با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.

شور حضور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز وصف‌ناپذیر است و هر لحظه بر جمعیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای 3گانه راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود.

طنین فریاد "مرگ بر اسرائیل" در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، راهپیمایی روز جهانی قدس با گذشت بیش از سه دهه از تدبیر امام راحل در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای سردادن شعارهای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی همچنان با حضور گسترده مردم فهیم کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان برگزار می شود تا ملل آزاده فریاد مرگ بر اسرائیل سردهند و جنایتکاران را رسوا کنند.

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان قزوین به صحنه آمدند تا نشان دهند در دفاع از ملل مظلوم جهان همچنان با صلابت ایستاده‌اند و ذره‌ای از حمایت‌های انسان دوستانه خود از مردم فلسطین و همه ملل مظلوم جهان عقب نشینی نخواهند کرد تا به یاری الهی قدس از چنگال صهیونیست‌های غاصب رها شود.

راهپیمایان قزوین با تجمع در میدان آزادی راهپیمایی خود را آغاز کردند و در مسیر با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از جنایات همه حکومت‌های ظالم اعلام انزجار کردند.

امروز مردم روزه دار استان قزوین در پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری به صحنه آمدند تا مستکبران بدانند ملل بیدار جهان حامی مظلومان هستند و در برابر زیاده خواهی جانیان استکباری خواهند ایستاد.

راهپیمایان استان قزوین که پلاکاردهایی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین در دست داشتند با شعارهای: مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان قدس رها می‌شود از چنگتان، آمریکا، اسرائیل مرگ به نیرنگتان خون فلسطینیان می‌چکد از چنگتان و اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است بار دیگر حمایت خود از فلسطینیان را اعلام کردند.

راهپیمایان پس از حضور باشکوه خود در راهپیمایی با تجمع در مسجدالنبی با صدور قطعنامه‌ای جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

در مراسم راهپیمایی روز قدس نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه، استاندار، معاونان استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی هم حضور داشتند.

برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور حماسی مردم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، صبح امروز همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های مختلف استان دست نوشته‌هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف در دست داشتند، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم تبریز نیز مانند سایر هموطنان خود از جمله بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، کارکنان ادارات مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان، مردان و زنان و پیر و جوان همه و همه در این راهپیمایی حضوری گسترده داشتند.

تعدادی از والدین تبریزی فرزندان خردسال خود را در راهپیمایی روز قدس همراه خود آورده بودند تا با این حرکت نشان دهند که ملت مسلمان در هر سن و موقعیتی باشد از آرمان‌های ملت فلسطین دفاع می‌کند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تأیید کردند و پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با سر دادن شعارهای "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر اسراییل" به آتش کشیدند.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های مختلف استان نیز با حضور گسترده مردم این شهرستان‌ها برگزار شد.

قیام مردم ولایتمدار اردبیل در حمایت از پاره‌تن اسلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امروز مردم ولایتمدار اردبیل در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و خشم و انزجارشان را به دنیا نشان دادند.

از نخستین ساعات صبح مردم ولایتمدار در خیابان‌های شهر جمع شدند و برای راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آماده می‌شدند.

امروز صحنه‌های قابل توجهی در خیابانهای اردبیل به چشم می‌خورد و از زن و مرد و پیر و جوان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده بودند.

مردم اردبیل با زبان روزه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خیابان‌ها حضور یافتند و خشم و انزجارشان را از اسرائیل غاصب نشان دادند و صحنه‌های قابل توجهی در این زمینه در خیابان‌های اردبیل رقم خورد.

راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود به طوری که خیابان‌های اردبیل امروز علی‌رغم این که مردم روز‌ه‌دار در هوای گرم بودند ولی جایی برای سوزن انداختن در خیابان‌های اردبیل نبود.

‌‌علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز شاهد حضور حماسی مردم بودیم که حمایت خود را از مظلومان نشان دادند و خشم و انزجارشان را نسبت به دشمنان ثابت کردند.

امروز جای جای اردبیل مملو از جمعیتی بود که برای حمایت از مردم مظلوم به خیابانها آمده بودند و با شعار "مرگ بر آمریکا"،" مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر استکبار جهانی" خشم و انزجارشان را نشان دادند.

آری، امروز از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد همه به خیابان‌ها آمده بوند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند و به راستی صحنه‌های قابل توجهی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خیابان‌های اردبیل به ثبت رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 18خرداد97، کد خبر: 1744306،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین