پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وعده های امام خمینی (ره) از نابودی شوروی تا نابودی صدام محقق شده و وعده نابودی رژیم صهیونیستی هم محقق خواهد شد.

شعارسال: سردار محمد رضا نقدی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مشهد و در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: انقلاب اسلامی ایران با اعجاز الهی بر طاغوتچه زمان، شاه خائن، پیروز شد اما چشمان تیز بین امام راحل با بصیرت نافذ همه جبهه را تا انتها می دید.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) معتقد بود با وجود اینکه شاه رفته است اما سر دسته ظالمان و جائران یعنی آمریکا و دست نشانده منطقه ای آن رژیم غاصب صهیونیستی هست و نمی توان از آنها غفلت کرد.

وی گفت: امام راحل با طرح راهبرد و استراتژی آزادی قدس یک تکلیف الهی را بیان کردند چون بر مسلمانان فرض است که وقتی دشمن به سرزمینشان حمله کرد همه مقاومت و دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رژیم صهیونیستی شیشه عمر استکبار است که اگر از بین برود آمریکا نیز از بین خواهد رفت.

وی اظهار کرد: وقتی استعمارگران با قیام های مردمی از مناطق استعماری بیرون رانده شدند به استعمار نو روی آوردند و حاکمان محلی وابسته را به حکومتهای مناطق استعماری گماشتند و در کنار این اقدام، کشورهای تحت استعمار به خصوص در منطقه خاورمیانه را به کشورهای کوچک تقسیم کردند تا راحت تر بتوانند بر آنها تسلط داشته باشند.

وی گفت: استعمارگران در کنار این راهبردها از ترس این کشورهای کوچک یک پادگان نظامی و یک برج دیده بانی را در قالب یک دولت جعلی به نام رژیم صهیونیستی در داخل منطقه طراحی کرده و یهودیان را از اروپا و سایر نقاط دنیا به آنجا کوچاندند.

سردار نقدی افزود: امروز در وسط سرزمین اسلامی، ستون فقرات استکبار آمریکا یعنی رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته که اگر از بین برود کل استکبار از هم فرو خواهد پاشید.

وی ادامه داد: بعد از فروپاشی شوروی در هر سند راهبری ایالات متحده آمریکا که منتشر شده این عبارت درج شده است که آمریکا رهبر جهان است و این رهبری نباید متزلزل شود و یک بند از این اسناد راهبردی نیز همواره به این مطلب اشاره دارد که رژیم غاصب صهیونیستی متحد بی چون و چرای آمریکاست و درد آمریکا این است که ایران در مقابل این منش قد علم کرده است.

وی با بیان اینکه در سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران، راهبرد امام خمینی (ره) مبنی بر از بین رفتن اسرائیل روز به روز پیش رفته است اظهار کرد: هر چند در کمپ دیوید سران ملی گرای فلسطین مجبور به سازش شدند و در سال 1361 رژیم صهیونیستی تا پایتخت لبنان پیش رفت اما امروز مصری که به خواب رفته بود بیدار شده و مردم یمن و بحرین در میدان هستند و رژیم صهیونیستی که بدون هیچ مشکلی همیشه ارتشهای عربی را شکست می داد پنج بار از مردان حزب الله و اهالی غزه شکست خورده است.

سردار نقدی گفت: امروز هدف از ایجاد گروهک داعش و تکفیریها این است که بین نیروهای اسلام در افغانستان، پاکستان، ایران و کشمیر که نیروهای شرق جهان اسلام محسوب می شوند با مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی حایل ایجاد کرده و بین مسلمانان تفرقه بیاندازند.

وی افزود: امروز حامیان رژیم صهیونیستی با استفاده از حربه تحریم به ایران فشار می آورند تا از جبهه مقاومت اسلامی حمایت نکند و در ازای دست کشیدن از حمایت از مقاومت اسلامی امتیاز معامله با دلار را به ما پیشنهاد می کنند.

وی اظهار کرد: باید به دولتمردان تذکر داد که حواسشان جمع باشد که اگر از زمان دولت قبل که زمزمه شد ایران در شرایط شعب ابیطالب است به تجارت جهانی منهای دلار اقدام می کردیم به طور کامل به نتیجه رسیده بودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این اهرم، اهرم بسیار ضعیفی است که در دست دشمان ماست و فقط دولتمردان بصیر و با اعتماد به نفس می خواهد که این مساله ساده را حل کنند به این نحو که باید سلطه آمریکا با دلار را شکست و این سلطه مثل حرکت دهم دی ماه مردم مشهد و 17 شهریور مردم تهران با تدبیر و حرکت انقلابی شکستنی است.

وی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را جزیی از دین و اعتقادات شیعه و اسلام دانست و افزود: کسانی که با یک قرارداد هسته ای دندان گرد کرده اند بدانند که تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد.

وی اظهار کرد: حامی اصلی رژیم غاصب صهیونیستی نیز آمریکاست که 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و با دزدی از چاههای نفت لیبی و عربستان زندگی می کند و اقتصادی برایش باقی نمانده و نیروهای ارتش در خلیج فارس، ذلیلانه و مثل موش اسیر پاسداران ما شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 11تیر1395، کدخبر: 82132828: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین