پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
فرماندار کرمانشاه گفت: با دادستانی و نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با سبزی کاران در مناطق آلوده شهر کرمانشاه هماهنگی لازم صورت گرفته است.

شعار سال: فضل الله رنجبر امروز در جلسه کارگروه سلامت که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: به تازگی پنج هکتار از مزارع سبزی آلوده در کرمانشاه امحا شده و یک و نیم هکتار دیگر در منطقه کهریز شناسایی شده است.

رنجبر با اشاره به ناهماهنگی اخیر در امر امحا سبزیجات آلوده تاکیدکرد: کمیته ما فعال است و ناهماهنگی در آینده برطرف می شود.
فرماندارکرمانشاه مشارکت مردم را در عرضه و تقاضا بسیار مهم دانست و افزود: با دادستانی و نیروی انتظامی برای برخورد قاطع با سبزی کاران در مناطق آلوده شهر کرمانشاه هماهنگی لازم صورت گرفته است.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به روش تشخیص درمانی ابو علی سینا که دردها و عوامل آن را به یک عامل مرتبط نمی دانست اشاره کرد و گفت: امروزه نیز علم پزشکی به این امر پی برده و این تلقی حکیمانه در جهان مطرح شده است.
یوسف شاه حسینی در ادامه سخنانش افزود: عوامل معنوی به مسائل مختلف زیادی ارتباط دارد و در اکثر مواقع نقش دعا و معنویت در سلامت انسان موثر است.
شاه حسینی تاکیدکرد: پزشکان امروزه منشا همه بیماری ها را مشکلات عصبی می دانند که با مسائل اقتصادی، تغذیه ای و ژنتیک در ارتباط است.

وی اظهار داشت: باید به حوزه های سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی در جامعه با مشارکت بخش غیر دولتی و خصوصی ورود پیدا کرد.

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه افزود: باید از فاز سیاست گذاری به سمت کارهای کلان برویم، بخش تدوین سند سلامت استان در این کار گروه اهمیت دارد و هر اندازه در این زمینه زمان بگذاریم ارزشمند است.
شاه حسینی در خاتمه سخنانش تاکیدکرد: مکاتبات مطرح شده در جلسه امروز پیگیری می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۱۰۰۰۸۴۴ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین