پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
فرماندار شهرستان هرسین گفت: مجتمع فرهنگی هنری شهر هرسین با ظرفیت یک تالار ۵۴۰ نفر صبح یکشنبه کلنگ‌زنی شد.

شعار سال: امیر شاه‌آبادی در مراسم کلنگ‌زنی زمین مجتمع فرهنگی هنری شهر هرسین با بیان اینکه به منظور اجرای راهبردها و خط مشی‌های دولت، مصوبات، طرح‌ها و برنامه‌های سفر مقام معظم رهبری در اولویت اجرا قرار دارد قرار دارد اظهار داشت: در این راستا صبح یکشنبه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان هرسین با اعتبار یک میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به تلاش‌های انجام شده مبنی بر پیگیری موضوع اختصاص زمین تا مرحله واگذاری این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با زیر بنای 1500 متر مربع و اعتبار یک میلیارد کلنگ‌زنی شد.

شاه‌آبادی همچنین در این مراسم افزود: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین می‌تواند در جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری این شهر نقش مؤثری داشته باشد.

وی عنوان کرد: از مهمترین مشکلات استان کرمانشاه در بحث زیرساخت‌های فرهنگی و هنری عدم وجود سالن‌های فرهنگی و هنری با کیفیت مطلوب است اما اکنون این پروژه‌ها با یک نگاه فنی و هنری و تخصصی احداث می‌شوند.

فرماندار شهرستان هرسین بیان کرد: با توجه به توقف شش ساله و مشکلاتی که در راستای واگذاری زمین و تخصیص اعتبار پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین وجود داشت اما با اهتمام ویژه مسئولان مبنی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی پروژه مذکور با برنامه‌ریزی مدون و تهیه زمین با کاربری مورد نظر به مرحله واگذاری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین با ظرفیت یک تالار 540 نفره لازمه تقویت و پویایی حوزه فرهنگ و هنر شهر هرسین است گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تأمین شده است.

شاه‌آبادی با اشاره به اینکه در سال گذشته با همکاری کمیته پیگیری پروژه‌های عمرانی و دبیرخانه کمیته برنامه‌ریزی‌ شهرستان طرح‌ها و برنامه‌های خوبی را تدارک دیدیم عنوان کرد: نخستین موضوعاتی که در این راستا پیگیری شد بحث آب شرب، دفع پسماندهای جامد شهری شهرستان و پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی بود .

وی همچنین از ورود سرمایه‌گذاران داخلی به شهرستان هرسین خبر داد و اظهار کرد: از هرگونه سرمایه‌گذاری منجر به اشتغال‌زایی یا فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد استقبال می‌کنیم و مسیر برای ورود سرمایه‌گذاران به این شهرستان هموار است و در راستای روان‌سازی امور اداری و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به آنان شرایط را مهیا کرده‌ایم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 تیر 1394، کد مطلب: 1459322:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین