پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
استاندار ایلام با سفر به بدره، یک طرح کشاورزی را کلنگ‌زنی و ساختمان وزرش و جوانان شهرستان و 7 کیلومتر راه روستایی بهسازی شده را افتتاح کرد.

شعار سالبا حضور استاندار ایلام افتتاح ساختمان اداری ورزش و جوانان و بهسازی هفت کیلومتر راه روستایی بدره و شروع عملیات اجرایی مجتمع شهرک گلخانه‌ای نوین در این شهرستان با حضور استاندار ایلام انجام شد.

کلنگ‌زنی مجتمع شهرک گلخانه‌ای
«سیدمحمدتراب میری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام در آیین کلنگ زنی مجتمع شهرک گلخانه ای و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی به روش هیدروپونیک که در سطحی به مساحت 14 هکتار انجام خواهد شد، اظهار کرد: این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی جزو 2 طرح مهم استان ایلام دراین حوزه است.
«سیروس مرادحاصلی» فرماندار بدره نیز درباره‌ی این طرح، اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوص در سطح 14 هکتار اجرا می شود که از این میزان 10 هکتار برای ایجاد گلخانه و 4 هکتار هم جهت راه اندازی صنایع تبدیلی مرتبط پیش بینی شده و مرحله اول این مجتمع صنعتی - زراعی با ایجاد220فرصت شغلی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

افتتاح ساختمان اداره ورزش و جوانان
این ساختمان اداری به منظور ساماندهی و افزایش فعالیت های ورزشی و حوزه جوانان احداث شده است.
3بر اساس اطلاع‌رسانی انجام شده، 3 میلیارد ریال برای اجرای فاز اول این طرح که شامل فضای اداری است هزینه شده و مرحله دوم این طرح مشتمل بر احداث خوابگاه های ورزشکاران است که اجرای ان نیازمند تخصیص اعتبار است.

افتتاح راه روستایی
طرح بهسازی، آسفالت و مرمت هفت کیلومتر راه روستایی نیز امروز درشهرستان بدره افتتاح شد.
هزینه اجرای بهسازی و اسفالت این میزان راه روستایی که به منظور بهسازی راه ارتباطی روستاهای «زید» ،«تلخاب» ،«گله دار» و «زرانگوش» انجام شد 10 میلیارد ریال هزینه شده است.  

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 6 خرداد 96، کدمطلب:96030603038، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
تا کی ساخته بشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین