پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
۱۰ مهدکودک روستایی و شهری در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی به همت خیران ساخته می شود.

شعارسال: دکتر محمد نفریه امروز شنبه در آیین کلنگ زنی ساخت ۱۰ مهدکودک شهری و روستایی در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی به همت خیرین اظهار داشت : با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان ثلاث باباجانی پنج مهد کودک که قرار است در این منطقه احداث و تجهیز شود، مقاوم و مناسب سازی خواهد شد و اعتباردر نظرگرفته شده برای آنها بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور افزود: از روزهای ابتدایی پس از زلزله مهدهای کودک در ۳۶ نقطه به صورت سیار کار خود را آغاز کردند و هدف ما در حال حاضر مقاوم سازی مهدها است.

دکتر امید قادری نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح چندین پروژه در طول هفته دولت در شهرستان ثلاث باباجانی از جمله مجتمع توانبخشی مهدکودک روستای چم زرشک ، گفت: علاوه بر ساخت تعداد پنج مهدکودک روستایی و شهری، هفته آینده شاهد افتتاح مرکز روانشناختی تخصصی در ثلاث باباجانی خواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود:امروز مراسم کلنگ زنی ۱۰ مهدکودک روستایی و شهری در مناطق زلزله زده برگزار شده است که پنج مهد کودک در ثلاث باباجانی خواهد بود.

وی عنوان کرد: فردا ۳۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی زلزله زده که با همکاری بسیج سپاه استان تهران ساخته شده افتتاح خواهد شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 شهریور 97، کدمطلب: 4390819،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فقط کلنگ میزنین معلوم نیس کی بشه ازش استفاده کرد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین