پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
برخی می‌گویند سازمان تأمین اجتماعی درباره اجرای مقررات در خصوص مرخصی زایمان بیمه‌شدگان، همکاری لازم را نمی‌کند.

شعار سال: در این باره مدیرعامل تامین اجتماعی در حاشیه آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی با موضوع بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این مطلب را توضیح داد. او در پاسخ به این سوال که تامین اجتماعی برای تکریم بحث خانواده و استفاده از مرخصی زایمان برای بانوان شاغل چه برنامه‌ای دارید، نقطه نظراتش را بیان کرد.

سیدتقی نوربخش اظهار کرد: ما قبول داریم که باید این مرخصی افزایش یابد اما در قانون آمده است که منابع مالی آن باید تأمین شود.

او با بیان اینکه موضوع در دست مذاکره با دولت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است، اضافه کرد: بسیاری از مشکلات انباشته شده را حل کردیم اما روی این موضوع همچنان در حال رفع مشکل هستیم.

مدیرعامل تامین اجتماعی ادامه داد: قرار است با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،‌جهت تامین بودجه آن، اقداماتی صورت گیرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لرستان خبر، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کد مطلب: 78385:www. lorestankhabar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین