پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان کردستان مرکز علم، دین و وحدت مسلمانان شیعه و سنی با نظام و انقلاب است به گونه‌ای که همه با هم در کنار یکدیگر در کمال امنیت و آرامش زندگی می‌کنند.
شعار سال: ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی(ع) اظهار داشت: امیدوارم خداوند به برکت و عظمت شخصیت امام علی(ع) به همه ما مسلمانان رحم کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عظمت دین اسلام تصریح کرد: دین مبین اسلام، دین صلح، آشتی، عدالت، ترحم، انسانیت، عطوفت و کرامت است اما متأسفانه دشمنان هر روز دست به کشت و کشتار انسان‌های بی‌گناهمی‌زنند.

وی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان به همه مردم متدین کردستان گفت: استان کردستان مرکز علم، دین و وحدت مسلمانان شیعه و سنی با نظام و انقلاب است به گونه‌ای که همه با هم در کنار یکدیگر در کمال امنیت، آرامش و آسایش زندگی می‌کنند.

ماموستا رستمی افزود: زندگی کردن در کمال آسایش، امنیت، صلح، آشتی، برادری شفقت، مهربانی، مغفرت، رحمت و دفاع کردن از حقوق تمام مخلوقات پیام دین اسلام، قرآن، خداوند و حضرت رسول اکرم(ص) است اما متأسفانه روزانه با نام اسلام خون هزاران کودکان بی‌گناه پایمال می‌شود.

وی با اشاره به فرموده حضرت رسول اکرم(ص) اظهار کرد: اگر تمامی ذخایر دنیا از بین برود از کشتن یک فرد مسلمان آسان‌تر است بنابراین باید جامعه مسلمانان آگاه‌تر و بیدارتر شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید همه مسلمانان با هم متحد و یکپارچه باشیم تا دشمنانی که به دنبال خالی کردن سرمایه‌های نظام هستند نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود گفت: پروردگار، نور و خیر و برکت ماه مبارک رمضان و قرآن را به زندگی همه مسلمانان هدیه کرده است بنابراین باید بتوانیم از این روزها و شب‌های پرفیض قدر بهترین بهره را ببریم و با راز و نیاز کردن طلب عفو و بخشش گناهانمان را از خداوند متعال بخواهیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: متأسفانه کفار و دشمنان در کشورهای دیگر حتی در این ایام ماه مبارک رمضان دست به هزاران جنایت می‌زنند اما خوشبختانه در ایران اسلامی امنیت پایدار، اتحاد، آسایش و آرامش برقرار و حاکم است

وی گفت: خداوند متعال نسبت به همه مخلوقات رئوف و مهربان است و اگر ناراحتی برای مسلمانان پیش بیاید می‌توانند به قرآن مراجعه کنند و خواسته، نیاز و مشکل خود را از خداوند بخواهند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به عظمت شخصیت امیرالمونین علی(ع) افزود: شخصیت نمونه حضرت امام علی(ع) «اسوه و الگو» جامعه بشریت است.

وی اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال همه ما مسلمانان را از خیر و برکت ماه مبارک رمضان بی‌بهره نکند و از حرمت شب‌های قدر سهیم شویم و مشکلات همه نیازمندان برطرف شود.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396، کدخبر: 1437989، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین