پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
گزارش ها حاکی از آن است که سخنگوی نامحبوب کاخ سفید قرار است برای احراز پست بالاتری که شامل نظارت بر راهبرد ارتباطی ریاست جمهوری است، از سمت فعلی خود کنار گذاشته شود.

شعارسال: به نقل از واشنگتن اگزماینر، کاخ سفید ظاهرا به دنبال اعتراض خبرنگاران از نحوه جلسات مطبوعاتی، در اندیشه ایجاد تغییرات در تیم رسانه ای خود است.

البته مسئولین کاخ سفید به ایجاد تغییرات محسوس در این زمینه اشاره ای نکرده اند حال آنکه احتمال افزایش مشاوران رسانه ای کاخ سفید خبر تایید شده ای است.

این در حالی است که گزارش هایی مبنی بر احتمال کنار گذاشتن «شون اسپایسر» از سمت سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید نیز وجود دارد اما قرار است وی در پشت صحنه سیاست به سمت بالاتری که شامل نظارت بر راهبرد ارتباطی کاخ سفید است، ارتقا پیدا کند.

به گفته «فاکس نیوز»، اسپایسر ممکن است به عنوان معاون رئیس دفتر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شود.

گفتنی است در حالیکه تنش میان اسپایسر و برخی از اصحاب رسانه همچنان به قوت خود باقی است، در هفته های اخیر کمتر شاهد حضور وی در جلسات مطبوعاتی کاخ سفید بوده ایم و اغلب «سارا سندرز» جایگاه وی در برابر دوربین رسانه ها را پر کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30خرداد1396، کدخبر: 4009697: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین