پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (جمعه) از انهدام یک تیم تروریستی در کردستان خبر داد.

شعار سال: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درگیری رزمندگان اسلام با یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی خبر داد و اعلام کرد: یک تیم تروریستی که قصد انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در داخل کشور را داشت، بامداد امروز از سوی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه شناسایی و در یک درگیری که در منطقه‌ کردستان انجام شد، تعداد سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یک نفر از آنان دستگیر شد.

همچنین در این درگیری تعدادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به دست رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افتاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:۷۰۶۱۰۱، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین