پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
معاون تعمیرات و مهندسی شرکت هواپیمایی ماهان از برخورد یک فروند ایرباس این شرکت با گاردریل پارکینگ فرودگاه آتاتورک استانبول خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ یک از مسافران این پرواز صدمه ندیده اند.

شعار سال: فرامرز سروی افزود: پرواز شمار 112 شرکت هواپیمایی ماهان که صبح پنج شنبه تهران را به مقصد استانبول ترک کرده بود متاسفانه به دلیل بی توجهی به مقررات جابجایی در داخل پارکینگ، ساعت هشت و 30 دقیقه به وقت محلی دچار حادثه شد.

معاون تعمیرات و مهندسی شرکت هواپیمایی ماهان اضافه کرد: هیچ اتفاقی در این حادثه برای مسافران رخ نداده و مسافران در سلامت کامل هواپیما را ترک کردند.

این مقام مسئول شرکت هواپیمایی ماهان، ادامه داد: ترمز این ایرباس مدل 310 پس از توقف در پارکینگ فرودگاه استانبول عمل نکرد و باعث برخورد با گاردریل فرودگاه شد.

سروی افزود: علت عمل نکردن سیستم ترمز این هواپیما توسط مقامات شرکت هواپیمایی ترکیه در دست بررسی است.

وی گفت: دقایقی دیگر یک فروند از هواپیماهای ماهان عازم فرودگاه استانبول می شود تا مسافرانی را که قرار بود از استانبول به تهران سفر کنند به تهران منتقل کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 3 دی 1394، کد مطلب81892561 (5067841): www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین