پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به جزییات حادثه قتل در میدان شهید مطهری گفت: با برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

شعار سال: مهدی کاهه روز شنبه با اعلام این خبر با اشاره به جزییات حادثه قتل در میدان شهید مطهری اظهار کرد: قاتل سوار بر موتوری سه ترک در نزدیکی میدان مطهری با سه موتور دو ترک دیگر وارد درگیری لفظی شده و این ماجرا تا میدان ادامه و در انتها محمد حسین(قاتل) بلافاصله پس از شروع درگیری فیزیکی با چاقو به قلب مقتول ابوالفضل ف.پ ضربه‌ای وارد می‌کند.
وی اضافه کرد: این درگیری متاسفانه در همان لحظه منجر به فوت مقتول می‌شود و متهمان بلافاصله از محل متواری می‌شوند.
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قم از همان ابتدای حادثه به همراه عوامل انتظامی از جمله پلیس آگاهی، کلانتری و جانشین فرماندهی انتظامی با تمام توان و نیرو وارد عمل شدند.
وی اضافه کرد: نیروهای قضایی، انتظامی و امنیتی توانستند با به کارگیری انواع شگردهای تخصصی و نوین ردگیری تا ساعت پنج صبح، هر سه متهم حادثه را دستگیر کنند و تحویل مرجع قضایی دهند.
کاهه تاکید کرد: با برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 964-2214-5:www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین