پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۴۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
جانشین انتظامی استان ایلام بر لزوم ارتباط مراکز دانشگاهی با پلیس برای تحقق امنیت پایدار تاکید کرد.

شعار سال: حسن کاظمی امروز در میزگرد پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی با اشاره به پیچیدگی ماهیت مسائل و آسیب های اجتماعی که مستلزم کارهای پژوهشی تلفیقی با دانشگاهیان است، بر لزوم ارتباط محافل پژوهشی در سطح استان و توجه دانشگاهیان و اساتید به پژوهش در حوزه نظم و امنیت تأکید کرد.

وی با مهم برشمردن تلفیق توصیه های پلیسی در متن برنامه های پژوهشی گفت: توجه به بعد نظم و امنیت و تهیه پیوست های فرهنگی امنیت ساز علمی در همه زمینه ها باعث پایین آمدن هزینه ها و موثر تر سازی الگوهای پیشگیرانه و کاهش آسیب ها و جرائم است.

وی با ذکر مصادیقی از کارهای علمی پژوهشی صورت گرفته که ره یافت های آنها در تصمیم سازی و تصمیم گیری استان دیده شده اند، اظهار داشت: خروجی همین پیشنهادات و محافل علمی پلیس را در واقع نگری بیشتر در تحلیل و طراحی طرح های انتظامی یاری می رساند.

در ادامه این جلسه سرگرد صباح عباسی، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام و دبیر این میزگرد علمی در تبیین اهداف این میزگرد گفت: ما به دنبال آن هستیم که از طریق اشتراک دانش و تهیه اطلس پژوهشی استان، فضای پژوهش و تحقیق استان را به سمت کاربردی شدن و پاسخگویی به مسائل و مشکلات استان هدایت کنیم.

وی با مهم بر شمردن پیوستگی فازهای علمی مدیریت دانش، لزوم فعال تر شدن ارتباطات پژوهشی و توجه به مرحله کاربستی و عملیاتی کردن یافته های پژوهشی و دانشی را نیاز مهم رده های پژوهشی استان عنوان کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 4004640:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین