پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از افزایش 20 درصدی گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات در استان مازندران خبر داد.

شعار سالعلیرضا یونسی اظهار کرد: ظرفیت‌های مازندران بسیار فراوان است اما در بحث‌های زیرساختی با مشکل رو به رو هستیم و در ایام تعطیلات با توجه به اینکه نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش گردشگر در استان وجود داشت به همین میزان خدمات نیز باید اضافه شود.

وی تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر بیش از 5/4 میلیون نفر شب خواب در استان وجود داشت اما باید خدمات کشوری به آن ها ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: جمع‌آوری زباله بر عهده شهرداری بوده و استانداری همه ساله به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به اندازه بضاعتی که دارد کمک مالی می‌کند.

یونسی ادامه داد: شهروندان هزینه تامین مخارج مربوط به بهسازی، زیبا سازی و گسترش شهر را پرداخت می‌کنند و باید شهرداری و شورای شهر تلاش کنند تا این معضل دپو زباله در ساحل برطرف شود و استانداری هم هر ساله به شهرداری کمک می‌کند و شورا با شهردار بایستی طبق قانون این بودجه را هزینه کنند.

یونسی درباره اینکه راه‌اندازی دستگاه زباله سوز محمودآباد در چه زمانی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ورودی فراوان مسافران و تولید زباله بیش از ظرفیت شهرها بایستی سازمان‌های دست اندرکار و دولت به کمک شهرداری‌ها بیایند تا دیگر دپوی زباله صورت نگیرد و این سیستم در بهشهر راه اندازی شده برای سه شهرستان شرق استان و در ساری و نوشهر نیز بیشتر کارها انجام یافت.

یونسی با بیان چرایی عدم راه اندازی این سیستم در محمودآباد گفت: امیدواریم زباله‌سوز هر چه زودتر در محمودآباد راه‌اندازی شود.

وی در پایان گفت: باید علوم جدید، دانش بنیان و علوم مدرن به کار گرفته شود و دانش خود را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهند و این مراکز ابداعات و خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها را در دانشگاه‌ها داشته باشند که در این زمینه نیاز به ورود بیشتر و کمک همگانی برای مسئله زباله هستیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 تیر 1396، کد مطلب: 964-9014-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین