پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
استاندار تهران بر ضرورت تسریع در شناسایی و برخورد با عوامل هتک حرمت رییس جمهوری در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

شعارسال: سیدحسین هاشمی درباره آخرین وضعیت پیگیری ماجرای هتک حرمت رییس جمهور در روز قدس، گفت: دادستانی پیگیر این موضوع است و ما نیز در استانداری پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی گفت: دادستان تهران مواردی را در این زمینه اعلام کرده است. تعدادی از این افراد شناسایی و به تدریج در حال احضار شدن هستند که تاکنون سه نفر از این افراد احضار شده و مابقی نیز احضار خواهند شد.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت برخورد با عاملان این اتفاق گفت: امیدواریم که این افراد شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن به به اتهامات آنان رسیدگی و براساس قانون با آنان برخورد شود.

هاشمی همچنین درباره سرانجام افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: این موضوع مستقیما به استانداری مربوط نمی‌شود. فرمانداری با این موضوع مخالفت کرده بود که مساله به شورای حل اختلاف ارجاع و پس از آن افزایش قیمت قیمت‌ها ابلاغ شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 12تیر1396، کدخبر: 682596: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین