پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت‌: حوزه‌ها باید مقتضیات و نیازهای جدید زمانه را بشناسند و آگاهانه در این عرصه‌ها وارد شوند که یکی از این عرصه‌های ضروری رسانه است‌.

شعار سال: آیت‌الله سید‌جواد شهرستانی یکشنبه در دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید دسمی مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله تهران و جمعی از فضلای برجسته حوزه‌های علمیه تهران، با اشاره به اهمیت ورود در عرصه رسانه اظهار داشت: باید در این زمینه ظرفیت‌ها و نیازها را بشناسیم و آگاهانه وارد عرصه رقابت و مقابله با دشمنان شویم. باید بدانیم آیا در این عرصه خوب کار کرده‌ایم یا نه؟ همچنین لازم است که به وظیفه و رسالت خود در این عرصه آشنا شویم.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به لزوم غنیمت‌شمردن از فرصت گفت: باید از فرصت‌هایی که در جامعه و تحولات جهانی پیش می‌آید در عرصه رسانه بهترین استفاده را کرده و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با اشاره به وظیفه امروز حوزه‌های علمیه و جوامع اسلامی گفت: ما پیرو بزرگان دین هستیم و پیرو مرجعیتی هستیم که نگهبان دین هستند که رمز شکوفایی و ماندگاری دین نیز همین عوامل است.

شهرستانی با اشاره به اهمیت عرصه رسانه در دنیای امروز گفت: باید در این عرصه مقتضیات روز را بشناسیم و افراد متخصص در این عرصه را تربیت کنیم و در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره به مجموعه رسانه‌ای صبا افزود: وظیفه اصلی ما در درجه اول تربیت فرزندان کشور خودمان است که در معرض انواع آسیب‌ها هستند.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به اینکه بسیاری مردم اروپا تشنه معارف الهی هستند، تصریح کرد: باید حساب مردم را از دولت‌های آن‌ها جدا بدانیم

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 تیر 1394، کد مطلب: 1459547:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین