پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مدیر دفتر باجه خدمات بانکی پست بانک خشرودپی بابل گفت: در حال حاضر شش میلیارد و 740 میلیون ریال از منابع صندوق توسعه ملی توسط پست بانک در منطقه خشرودپی بابل پرداخت شد.

شعار سال: علی جوادی در حاشیه بازدید عضو هیأت مدیره پست بانک کشور و تحویل تجهیزات کشاورزی به متقاضیان شهر خشرودپی بابل اظهار کرد: شهر خشرودپی دارای چهار دفتر خدمات بانکی است که این شعبه در سطح استان ممتاز است.

شعار سال: علی جوادی در حاشیه بازدید عضو هیأت مدیره پست بانک کشور و تحویل تجهیزات کشاورزی به متقاضیان شهر خشرودپی بابل اظهار کرد: شهر خشرودپی دارای چهار دفتر خدمات بانکی است که این شعبه در سطح استان ممتاز است.

وی با اشاره به اینکه برای مازندران 34 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بخش مناطق کم برخوردار در پنج محور با نرخ سود 10 درصد اختصاص یافت، افزود: مدت پرداخت براساس قرارداد بانک با صندوق توسعه ملی 84 ماه و پنج ساله است که در قالب طرح‌های واگذاری شعب استان 200 میلیون تومان به دفتر باجه که زیر نظر پست بانک شهرستان است اختصاص یافت و تا سقف سه میلیارد تومان توسط کمیته اعتباری استان قابل پرداخت است.

مدیر دفتر باجه خدمات بانکی پست بانک خشرودپی بابل تصریح کرد: برای این منطقه تاکنون از محل صندوق توسعه ملی در بخش تجهیزات کشاورزی 10 کمباین و یک تراکتور خریداری و به متقاضیان تحویل داده شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش میلیارد و 740 میلیون ریال از منابع صندوق توسعه ملی توسط پست بانک در منطقه خشرودپی بابل پرداخت شد.

جوادی یادآور شد: این منطقه دارای 550 هکتار زمین کشاورزی است که نیازمند 57 کمباین بوده که با تجهیز آن 35 درصد مشکل منطقه حل می‌شود این در حالی است که صاحبان این کمباین‌ها مناطق بندپی، گرگان و آمل را پوشش می‌دهند و در مواردی برای کار به اهواز هم می‌روند.

وی ادامه داد: با واگذاری این تجهیزات کشاورزی به متقاضیان برای یک نفر تمام وقت و برای چهار نفر فصلی اشتغال‌زایی می‌شود که در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

مدیر دفتر باجه خدمات بانکی پست بانک خشرودپی بابل گفت: بیشترین متقاضیان این تجهیزات قشر جوان منطقه هستند که این امر تشویق مؤثری به نسل جوان برای اشتغال در حوزه کشاورزی بوده که چندی است شاهد این بودیم که تنها افراد سالمند ما به امر کشاورزی می‌پرداختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان مازندران، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000479:www.mazandaran.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین