پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گیلان در مراسم معارفه خود گفت: گیلان استانی انقلابی است و مفتخرم خدمت‌گزار مردم گیلانم

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده پنجشنبه در سالن اجتماعات مخابرات استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و روحانیون شهید گیلان اظهار کرد: در رأس همه علمای گیلان حضرت آیت‌الله بهجت فومنی قرار دارد که افتخار دنیای شیعیان است.

وی با اشاره به اینکه آل‌بویه منشأ تشیع در استان گیلان بوده است گفت: استان گیلان یک استان انقلابی است و از اینکه در سازمان اوقاف این استان خدمت‌گزاری خواهم کرد بسیار مفتخرم و محضر تمام مردم عزیز گیلان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: امیدوارم بتوانم طبق برنامه‌ای که به ما می‌دهند به‌درستی خدمت کنم و تا روز پایان مانند حجت‌الاسلام عادلی گزارش خوبی از عملکردهای اوقاف گیلان بدهم.

حجت‌الاسلام ولی‌الله عادلی هشت سال در اداره اوقاف استان گیلان فعالیت داشت که شش سال از آن‌ را عهده‌دار ریاست اداره کل اوقاف و امور خیریه مرکزی بوده است.

امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده که پیش‌ازاین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران را بر عهده داشت به مدت سه سال به‌عنوان مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان گیلان منصوب شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 تیر 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۲۲۰۰۰۵۲۶:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین