پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
مدتی می شود که تعدادی از رانندگان متخلف برای فرار از قانون شکنی راهکار تازه ای پیدا کرده اند.

شعارسال: مدتی می شود که تعداد خودروهای بدون پلاک در شهر تهران افزایش چشمگیری داشته است.

به تازگی رانندگانی که مدام توسط پلیس و یا دوربین ها جریمه می شدند، راهکار جدیدی پیدا کرده اند تا با خیال راحت به قانون شکنی بپردازند.

این رانندگان با کندن پلاک عقب خودرو و قرار دادن آن پشت شیشه عقب خودرو خود بسیاری از دوربین های راهنمایی و رانندگی را از کار انداخته اند.

همانطور که می دانید، دوربین های راهنمایی و رانندگی طوری تنظیم شده اند تا در صورت تخلف از سرعت مطمئنه و ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد، تصویر پلاک عقب خودرو را ثب کند اما تعدادی از رانندگان با کندن پلاک و تعویض جای آن مانع ثبت جریمه می شود.

این افراد به بهانه افتادن پلاک و مشکلات دیگر برای روزهای طولانی پلاک را پشت شیشه عقب طوری قرار می دهند که تعدادی از شماره های آن ناخوانا باشد.

هر زمان هم که ماموران راهور مانع تردد این خودروها می شوند، با بهانه اینکه پلاک در حادثه ای کنده شده و قصد دارند بزودی آن را در محل پلاک نصب کنن بار دیگر به مسیر خود ادامه می دهند.

این ترفند موجب می شود تا خیابان های پایتخت هر روز نا امن تر از روز گذشته شود و تخلفات گسترده بدون ثبت و جریمه بماند.

بدون شک راهنمایی و رانندگی باید به سرعت با چنین پدیده از مقابله کند در غیر این صورت روز به روز بر تعداد قانون شکنان افزوده خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تیتر شهر، تاریخ انتشار: 11مرداد 1396، کدخبر: 48606: www.titreshahr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین