پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷
یک منبع دیپلماتیک روسیه از توافق مسکو و تهران برای تقویت همکاری‌های نظامی پس از تحریم‌های جدید آمریکا خبر داده است.

شعارسال: یک منبع در دفتر «دیمیتری راگوزین» معاون نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد، پس از تحریم‌های جدید آمریکا، روسیه و ایران برای تقویت همکاری‌های نظامی، فنی و تکنولوژیکی توافق کرده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «دیمیتری راگوزین» قرار است روز شنبه در خصوص تأمین تسلیحات با «حسین دهقان» وزیر دفاع ایران در تهران دیدار و گفت‌وگو کند.

این منبع روس گفته است: «راگوزین در دیدار با وزیر دفاع ایران درباره مسائل مختلفی از جمله تأمین تسلیحات جدید روسیه برای ایران گفت‌وگو خواهد کرد.»

وی در ادامه تأکید کرده است که این توافق پس از آن صورت گرفته که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه دو کشور اعمال کرده است.

این منبع دیپلماتیک روس ادامه داد، هیأت روس در این سفر در خصوص احتمال امضای قراردادهای جدید کار خواهد کرد.

علاوه براین، انتظار می‌رود، معاون نخست‌وزیر روسیه در این سفر با معاون علوم و فناوری ریاست‌جمهوری ایران نیز دیدار و در خصوص انتقال فناوری‌های پیشرفته به ایران و آموزش متخصصان ایرانی در روسیه گفت‌وگو داشته باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14مرداد1396، کدخبر: 13960514000532: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین