پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: با افزایش سرمایه ، پوشش بیمه ای این صندوق برای صادرکنندگان تا 5 میلیارد دلار افزایش یافت.

شعارسال : وحید رضایی روز جمعه در خرمشهر در کارگاه آموزشی آشنایی با مزیت های صندوق ضمانت صادرات با تشریح برنامه های این صندوق برای حمایت از تولید، افزود: این صندوق بتازگی افزایش سرمایه داشته و بر این اساس، میزان ریسک پذیری برای شرکت های صادرکننده کالا و فعالان اقتصادی تا 10برابر افزایش یافته است.

وی سرمایه افزوده شده به صندوق ضمانت صادرات را روزانه 500 میلیون دلار اعلام و اظهارکرد: این مهم به منزله این است که صندوق می تواند تا پنج میلیارد دلار کالاهای صادراتی را زیرپوشش بیمه قرار دهد.
رضایی ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع کسب و کار و مشکلات ناشی از تحریم، میزان پوشش بیمه ای صندوق نسبت به سال های پیش افزایش یابد.

معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران همچنین با تشریح آخرین اقدامات این موسسه، تصریح کرد:با صادرکنندگان بزرگ فعال در صنایع مس، فولاد و پتروشیمی مذاکرات خوبی انجام شده است و امیدواریم که میزان پوشش بیمه صادراتی این صنایع نیز حداقل به دو برابر سال گذشته افزایش یابد.

معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور سخنرانی در کارگاه آموزشی فعالان اقتصادی شهرستان های آبادان و خرمشهر در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر به منطقه آزاد اروند سفر کرده بود.

کارگاه آموزشی آشنایی با مزیت های صندوق ضمانت صادرات کشور با حضور جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار جمعه 11 دی 1394 ، کد مطلب :(5081177)81901975 : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین