پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز شنبه (21 مراد) به خبرنگاران گفت دختران در سال جاری میلادی برای نخستین بار در تاریخ مدرن روسیه، در مدرسه هوانوردی کراسنودار برای آموزش خلبانی پذیرفته خواهند شد.

شعار سال: وزیر دفاع روسیه با اشاره به علاقه دختران روسی برای تبدیل شدن به خلبان های نظامی گفت: «ما صدها نامه دریافت کرده ایم. از این‌رو، امسال تصمیم به ثبت نام نخستین گروه دختران در مدرسه هوانوردی نظامی کراسنودار گرفته‌ایم.»

طبق گفته سرگئی شویگو، در مرحله نخست تنها 15 دختر پذیرفته خواهند شد و به عنوان نخستین گروه، از یک اکتبر (نه مهر) آموزش آنها برای تبدیل شدن به خلبان‌های نظامی آغاز می‌شود. وزیر دفاع روسیه همچنین اشاره کرد با توجه به تعداد درخواست‌های دریافت شده از سوی هوافضای روسیه، نمی‌توان این درخواست‌ها را نادیده گرفت.

وزیر دفاع روسیه که این سخنان را دیروز (12 آگوست/ 21 مرداد) در مراسم روز نیروهای هوافضای روسیه بر زبان راند، همچنین اظهار امیدواری کرد فارغ التحصیلان زن مدرسه هوانوردی کراسنودار، پنج سال دیگر این مراسم را با نمایش توانایی­‌های خود، تماشایی­‌تر کنند. در سال 2009، مدرسه هوانوردی کراسنودار، دانشجویان دختر را ثبت نام کرد البته نه برای آموزش خلبانی. از گفته­های سرگئی شویگو، چنین برمی‌آید که روسیه برای تربیت خلبان‌های نظامی زن، برنامه‌های بلندمدتی دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 22 مرداد 96، کدمطلب: 264218:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین