پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳
در پی سفر روز گذشته استاندار گیلان به شهرستان رودبار، دکتر نجفی به مدیرعامل آب منطقه‌ای دستور داد مطالبات خانوارهای پشت سد سفید رود را در اسرع وقت پرداخت کند.

شعار سال: دکتر محمدعلی نجفی در نشست رسیدگی مشکلات خانوارهای پشت سد آیت الله بهجت شهرستان رودبار گفت: آب منطقه‌ای کلیه‌ی حقوق قانونی خانوارهای مستقر در پشت سد و مطالبات به جامانده خانوارهای داخل مخزن را در نامه‌ای که از سوی فرماندار رودبار با تایید دادگستری شهرستان معرفی می‌شوند، پرداخت کند‌.

وی همچنین برلزوم رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران تأکید و تصریح کرد: آب منطقه‌ای استان در روند رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و تسریع در اقدامات آنان اهتمام ویژه داشته باشد .

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در مسیر آزاد راه قزوین- رشت تأکید کرد و گفت: به ساخت مرکز خدمات رفاهی مناسب در محدوده گیلان نیاز داریم‌.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار نباید در دستگاه‌های اجرایی معطل بماند، افزود: باید با احترامی که به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی گذاشته می‌شود در روند سرمایه‌گذاری کمال همکاری را با آنان داشته باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 22 مرداد 96، کدمطلب: 96052213391:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین