پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
وزارت دفاع روسیه از پیوستن آخرین گروه از شورشیان حاضر در غوطه شرقی دمشق به روند صلح سوریه و مناطق عاری از خشونت خبر داد.

شعارسال:  به نقل از راشاتودی، بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، بعد از مذاکرات موفقیت آمیز «شورای صلح روسیه» با گروه «فیلق الرحمان» که آخرین گروه از شورشیان حاضر در غوطه شرقی دمشق بودند، این گروه با پیوستن به روند صلح و کنار گذاشتن درگیری ها موافقت کرد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، نمایندگان این وزارتخانه و این گروه شورشی سوری توافقنامه ای را در شهر ژنو امضا کردند و این گروه از ساعت ۲۱ به وقت مسکو به روند صلح ملحق می شود.

در همین رابطه فیلق الرحمان اعلام کرده که بر اساس توافقات انجام شده و همچنین چارچوب قوانین مناطق عاری از خشونت حاضر به مقابله با داعش و جبهه النصره بوده و همچنین آمادگی ارتقای شرایط زندگی و بهبود اوضاع انسانی در مناطق تحت امر خود در غوطه شرقی دمشق را دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 28 مرداد 96، کدمطلب:4063089،www.mehrnews.com

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین