پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۹۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس میراث فرهنگی کاشان گفت: ساماندهی و مرمت بخش‌های مختلف این خانه نیازمند همت خیران و دوست‌داران میراث فرهنگی است.
شعارسال: رئیس میراث فرهنگی کاشان گفت: ساماندهی و مرمت بخش‌های مختلف این خانه نیازمند همت خیران و دوست‌داران میراث فرهنگی است.

محسن جاوری ، در ارتباط با اینکه درباره خانه کمال‌الملک در روستای کله کاشان چه تصمیمی گرفته شده است، ابراز داشت: خانه تاریخی کمال الملک یکی از خانه‌های مهم تاریخی این شهرستان در روستایی به نام کله از توابع بخش نیاسر است که ساماندهی و مرمت بخش‌های مختلف این خانه نیازمند همت خیران و دوست‌داران میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه کمال الملک نیز در یکی از خانواده‌های هنرمند و سرشناس در کاشان چشم به جهان گشود پررش یافته است، ادامه داد: روستای کله مهد پرورش چندین خاندان اصیل و بزرگ ایران بوده است که در رشد فرهنگ و هنر این سرزمین نقش بسزایی داشته‌اند.

* حمایت از اقامتگاه‌های بوم‌گردی در برنامه میراث فرهنگی

رئیس میراث فرهنگی کاشان با بیان اینکه روستای کله علاوه بر جاذبه‌های تاریخی از طبعیت بکر و زیبایی برخوردار است، ابراز داشت: حمایت از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و توجه به جاذبه‌های روستایی در برنامه میراث فرهنگی کاشان است.

وی اضافه کرد: عقیده داریم روستای کله (کمال الملک) می تواند به عنوان یک مسیر سبز گردشگری در کنار روستای چنار که زادگاه سهراب سپهری است در این شهرستان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396، کدخبر: 4064982 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین