پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
معاون بهره برداری شرکت آبفا استان اصفهان گفت: امسال مجلس شورای اسلامی مجوز قطع کردن آب مشترکین پر مصرف را داده است و آب مشترکینی که اخطار دریافت می کنند، قطع می شود.

شعار سال: غلامی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرانه مصرف آب در اصفهان از 186 لیتر به 151 لیتر کاهش یافته است، البته این رقم در کشور 165 لیتر و استاندارد تعریف شده در کشور نیز 130 لیتر است.

وی افزود: 85 درصد مشترکین بر اساس الگوی مصرف حرکت می کنند، 13 درصد نیز بین 20 الی 40 درصد بیش از الگوی مصرف و یک درصد نیز 40 درصد بیش از الگوی مصرف، آب استفاده می کنند.

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان اصفهان تصریح کرد: در سال های گذشته برای قطع کردن آب مشترکین پر مصرف با مشکل روبرو بودیم و تنها 2 الی 3 ساعت در روز آب مشترکین قطع می شد، اما خوشبختانه مجلس شورای اسلامی امسال این مجوز را به ما داده است و آب مشترکینی که اخطار دریافت می کنند، قطع می شود.

یک درصد مشترکین بیش از الگو آب مصرف می کنند

هم چنین معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: حدود 78 درصد مصرف آب اصفهان مربوط به اماکن مسکونی و 22 درصد متعلق به اماکن غیر مسکونی است.

رضا رضایی با بیان اینکه اماکن غیر مسکونی شامل بیمارستان ها، باغات، استخرها و ادارات دولتی می شود، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از مشترکین علاوه بر انشعابات مجازی که دارند به صورت غیر مجاز هم آب استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه هر سال 27 تا 40 هزار انشعاب جدید واگذار می کنیم، افزود: مجوز افزایش پنج درصدی مصرف را داریم، اما در سال های 93 و 94 حدود 8 صدم درصد کاهش مصرف داشتیم و در سال 95 به دلیل گرمای شدید سه درصد افزایش مصرف داشتیم.

در ادامه معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: در جهت نوسازی بازسازی تاسیسات فرسوده فاضلاب میدان نقش جهان، شناسایی محلات انجام شده است.

حکمتیان اظهار کرد: برای اجرای این پروژه نیاز به آزاد سازی خانه ها و مسیرهایی است که این امر دارای پروسه حقوقی است و باید توافقاتی حاصل شود تا بتوانیم شبکه جدید فاضلاب ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا تفاهم نامه ای را با سازمان میراث فرهنگی خواهیم داشت و شبکه فاضلاب اطراف بافت های تاریخی با استفاده از مصالح با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا به صورت بلاعوض و حتی داخل مسجد جامع و میدان نقش جهان اصلاح خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 تیر 1396، کد مطلب: 964-791-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین