پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
عضو فراکسیون امید که ۲ فرزندش مدیر دولتی شده اند: پسرم را دعوا کردم که عضو هیات مدیره شرکتها شدید، کی شما را گول زد؟

شعارسال: محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب حاشیه ساز روزهای اخیر گفت:

پسرم یک سال و نیم است که در شرکت آقای آذروش (مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا) کارمند است. به شهادت شخص آقای آذروش حضور ایشان در این شرکت قبل از انتخابات بوده و این شرکت هم صرفا یک شرکت کاغذی است که کار مطالعاتی می کند. ریالی هم بودجه ندارد. این سه نفر مسئولی داشتند. مسئولش رفته جای دیگری و چون پسرم آنجا مدرک تحصیلی اش بالاتر بوده، ایشان را سرپرست کردند.

فرزندم دانشجوی دکترای علوم سیاسی است. من ۱۵ روز است که مطلع شده ام و به محض اطلاع به ایشان {پسرم} گفتم استعفا بدهد.

از یک طرف می گویند وزیر ۳۶ساله خوب است و جوان گرایی است. اینکه خوب است یک دهه شصتی را در یکی از تخصصی ترین وزارتخانه ها گذاشته اید و به به. از یک طرف می گویند یک دهه هفتادی را برای یک شرکت کاغذی سه نفره نباید گذاشت. کدام منطق درست است.

از پسرم سؤال کردم چطور رفتی؟ گفت یکی از همکلاسی هایش آنجا بوده و دعوت کرده که بیا در این کار مطالعاتی به ما کمک کن... او هم فکر نمی کرده که جایی که می رود اینها پیش بیاید. اگر فکر می کرده ماهی دو میلیون تومان این همه سروصدا دارد، حتما نمی رفت.

شنیده ام یک پسر دیگرم عضو غیرموظف دوده صنعت است. تازه این را فهمیدم و کلی دعوایش کردم. اینکه شما از کجا این شرکت را گیر آورده اید و کی شما را گول زده؟ البته او عضو غیرموظف است و این یعنی کارش جدی نبوده و درآمدی هم ندارد.

شاید در مسیر مشغله افراد مسئول و مدیر، گاهی مافیایی شکل بگیرد. اینها چندان وارد آن شبکه نشدند و به محض اینکه متوجه این مسیر خطا شدم، آنها را دعوا کردم و اینها تنبیه شدند.

کاش این را از آقای عارف و بزرگان اصلاح طلبان بپرسید که آیا من اصرار به مخالفت با ربیعی د اشته ام یا نه؟ اگر وساطت این دوستان و تعهدات تشکیلاتی نبود، من مخالف ربیعی حرف می زدم. مخالفتم را رسمی و علنی اعلام کردم اما اینکه پشت این چیست، من دقیق نمی دانم. شما از آقای حضرتی و عارف بپرسید. به هر حال رأی فراکسیونی اجل بر رأی شخصی بود. من هم فرد تشکیلاتی هستم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بی تیتر، تاریخ انتشار: 30مرداد1396، کدخبر: -: www.btitr.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین