پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: شبکه‌های آبیاری اراضی برای توسعه کشاورزی تجهیز و نوسازی می‌شود.

شعار سال: محسن کریمیان اظهار داشت: بحران آب سطح کشت را پایین آورده است به طوری که بدنبال تهیه الگوی کشت مناسب برای استان هستیم.

وی بیان داشت: در وضعیت بحران آب امروز باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که تولیدات پایدار کمی و کیفی کشاورزی استان را شاهد باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه کشاورزان به دلیل کمبود آب با مشکلات عدیده ای در تولید و برداشت محصول خود مواجه اند، اعلام کرد: در قسمت آب و خاک با تجهیز و نوسازی شبکه‌های آبیاری اراضی و صرفه‌جویی حداکثری در منابع آبی و از طرفی با گسترش مطالعات کاربردی در مقوله الگوی کشت به دنبال کمک هر چه بیشتر به کشاورزان هستیم.

وی با اعلام اینکه به دلیل محدودیت‌ها، میزان منابع آبی و سطوح زیر کشت استان به شدت کاهش یافته است، افزود: در این شرایط سعی بر این است که با انجام اقداماتی همچون افزایش بهره‌وری در مصرف آب و گسترش فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی و رعایت الگوی کشت میزان تولید را حفظ کرده و به کمک اقتصاد استان نیز بیائیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 4066069:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین