پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
فرماندار قشم با تاکید بر اهمیت اجرای رزمایش مدیریت بحران و تخلیه امن در شرایط اضطراری گفت: رزمایش‌ دریایی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف مقابله با حوادث احتمالی در قشم برگزار شود.

شعارسال : با اشاره به اهمیت اجرای رزمایش مدیریت بحران و تخلیه امن در شرایط اضطراری اظهارداشت: ‌اجرای مانورهای متفاوت در قشم نوعی آمادگی در برابر حوادث احتمالی است که نه برای ایجاد دلهره و ناراحتی مردم بلکه فرصت مناسبی برای شناخت نقاط قوت و ضعف در برخورد با حوادث است.

وی در ادامه، رزمایش مدیریت بحران و تخلیه امن در شرایط اضطراری در قشم را نسبتا خوب ارزیابی‌کرد و افزود: اگر همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها بیشتر بود قطعا این رزمایش بهتر برگزار می‌شد.

فرماندار قشم با اشاره به برگزاری مانورهای متفاوت در زمینه‌های مختلف گفت: 2 بار در سال، مانورها و رزمایش‌های متفاوتی با موضوعات مختلف در جزیره قشم برگزار می‌شود.

کمال زاده در پاسخ به اینکه، چرا بندر دومی برای جلوگیری از معطلی مردم به دلیل برگزاری رزمایش مزبور در نظر گرفته نشده است، گفت: به دلیل رعایت نکات امنیتی صلاح دیده نشد تا بندر دومی برای جابه جایی مسافران در نظر گرفته شود و تعطیلی بندر را بهترین تصمیم دانستیم.

وی ادامه داد: علیرغم اطلاع رسانی‌های انجام شده در خصوص تعطیلی چند ساعته بندر شهید ذاکری قشم، مسافران مدت طولانی منتظر ماندند و این برایشان قابل قبول نبود.

فرماندار قشم در پاسخ به نحوه جلب رضایت مردم به دلیل معطلی در بندر نیز گفت: به احتمال زیاد کارکنان شناورها در خصوص بیان اهمیت رزمایش و اهداف آن به مسافران، توجیه شده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار چهارشنبه 16 دی 1394 ، کد مطلب : 963055 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
آمادگی با رویکرد پیشگیری ، یکی از بهترین انواع آمادگی ها است . منتهی اگر درست انجام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین