پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: سرمایه‌گذار خارجی برای بهره برداری از نیروگاه خورشیدی شرق اصفهان در انتظار تثبیت نرخ خرید تضمینی برق توسط دولت است.

شعار سال: احمدرضا مصور با اشاره به آخرین وضعیت بهره برداری از نیروگاه خورشیدی منطقه سجزی اظهار داشت: این نیروگاه قرار بود با همکاری سرمایه‌گذار خارجی در اصفهان آغاز به کار کند.

وی با بیان اینکه بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذار خارجی دولت خرید تضمینی برق را کاهش داد، افزود: به دنبال این امر سرمایه‌گذار خارجی نیز خواستار بررسی بیشتر سرمایه‌گذاری در این پروژه شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه فی مابین شهرداری و سرمایه‌گذار خارجی در خصوص بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی شرق اصفهان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: سرمایه‌گذار منتظر تثبیت نرخ خرید تضمینی برق توسط دولت است.

وی با اشاره به اینکه اخیراً در هیات دولت نرخ رسمی خرید تضمینی برق توسط دولت مصوب شده است، افزود: با این روند پیش‌بینی می‌شود هر چه زودتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 4071732 ، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین