پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۰۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
مدیرکل منابع طبیعی البرز گفت:۲ هزار هکتار از اراضی بیابانی البرز برای راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی مستعد هستند که بخشی از آن بزودی اجرایی می‌شود.

شعار سال: حامد فرضی در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران در محل قرارگاه خاتم‌الانبیا که شامگاه امروز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز دارای جاذبه‌های طبیعی و چهار اقلیم متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر دغدغه مردم وجود ریزگردهای زیاد در استان بوده است، افزود: شهرستان های نظرآباد و اشتهارد کانون ریزگردهای استان البرز و تهران بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان اینکه در سال‌های گذشته در 10 هزار هکتار از بیابان‌های نظرآباد عملیات بیابان‌زدایی انجام شده است، گفت: توسعه و رشد بیابان‌ها با سرعت زیادی اتفاق افتاده است.

فرضی با توجه به اینکه کنار گذرجنوبی از 49 هکتار اراضی البرز می‌گذرد و بر روی هزار و 600 هکتار از اراضی بیابانی تاثیر می‌گذارد، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته 500 هکتار از عملیات بیابان‌زدایی توسط قرارگاه خاتم نهال‌کاری می‌شود.

وی ادامه داد: طی چهار ماه گذشته با تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری حدود هزار و 500 هکتار عملیات بیابان‌زدایی در استان محقق شده است.

فرض گفت: دو هزار هکتار از اراضی بیابانی البرز برای راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی مستعد هستند که بخشی از آن به زودی اجرایی می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 خرداد 96، کد مطلب: 1441228:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین