پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
ترامپ پس از مقایسه‌هایی که در پی سفر اول او به تگزاس بین او و روسای جمهور قبلی آمریکا صورت گرفت، بار دیگر به تگزاس رفت.

شعارسال: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از مقایسه‌هایی که در پی سفر اول او به ایالت سیل‌زده تگزاس بین او و روسای جمهور قبلی این کشور صورت گرفت، مجبور شد در شرایطی که محبوبیت او به شدت افت کرده است، برای گرفتن ژست‌های مردمی‌تر بار دیگر به این ایالت سفر کند.


وی در سفر دوم خود به این ایالت برخلاف سفر هفته گذشته، به میان مردم مصیب‌دیده رفت و از نزدیک با آنها همدردی کرد. او همچنین به توزیع غذا میان سیل‌زدگان و بازی با کودکان آنها پرداخت تا شاید در اولین فاجعه طبیعی دوران ریاست جمهوری خود صحنه‌هایی را در برابر دوربین رسانه‌ها خلق کند که در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بتواند از آنها در فیلم‌ها و پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده کند.

ترامپ پس از سفر اول خود به تگزاس به شدت از سوی اشخاص و رسانه‌هایی که معتقد بودند او به عنوان رئیس جمهور به اندازه کافی با مردم مصیب‌دیده همدردی نکرده است،‌ مورد انتقاد قرار گرفت.

به همین دلیل،‌ او بر خلاف سفر اول که تنها از دور برای مردم مصیب‌دیده سخنرانی کرده بود، این بار به میان مردم و بویژه اقلیت‌های سیاه و لاتین‌بار رفت و سعی کرد چهره مردمی‌تری از خود به نمایش بگذارد.

ملانیا، همسر ترامپ، نیز در این سفر مانند او به میان مردم رفت و تلاش کرد تا جای ممکن وظایفی که به عنوان بانوی اول آمریکا برعهده دارد را در مواجهه با آسیب‌دیدگان انجام دهد.

ترامپ امروز (یکشنبه) را نیز «روز ملی دعا برای سیل‌زدگان تگزاسسیل‌زدگان تگزاس» نامیده است.

گفتنی است ایالت تگزاس از جمعه گذشته (3 شهریور) شاهد یکی از بزرگترین بلایای طبیعی دهه‌های اخیر است. طبق گزارش‌ها، تاکنون دستکم 40 نفر در اثر توفان هاروی و سیل وحشتناک ناشی از آن، جان خود را در این ایالت از دست داده‌اند



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1396، کدخبر: 6228502، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین