پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۷۸۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به استارت‌آپ‌هایی که بالای یک میلیارد دلار ارزش دارند، «تک‌شاخ» گفته می‌شود.در دنیای کسب‌وکارهای حوزه تکنولوژی، سرمایه‌گذاران همیشه به دنبال تک شاخ می‌گردند.

شعار سال: برای مثال Uber، استارت‌آپ امریکایی در حوزه حمل‌ونقل است که ۶۸ میلیارد دلار ارزش دارد. Airbnb نیز استارت‌آپی است که به شکل یک بازار آنلاین در حوزه مسکن فعالیت می‌کند و ۳۰ میلیارد دلار ارزش دارد. این شرکت نیز در سانفرانسیکوی امریکا فعالیت می‌کند.

از این دست مثال‌ها در امریکا زیاد است و برای همین، این کشور به محلی دوست‌داشتنی برای سرمایه‌گذاران استارت‌آپی تبدیل شده است. ۹۶ مورد از شرکت‌های استارت‌آپی امریکایی «تک‌شاخ» هستند.

بعد از امریکا، چین با ۳۷ تک شاخ در شرکت‌ها، در جایگاه دوم قرار گرفته است. در اروپا نیز، انگلستان با هفت تک شاخ، در صدر قرار داده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصاد برتر، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: -، www. eghtesadbartar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین