پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده‌کل ارتش گفت: نیروهای مسلح در مسیر روزافزون تقویت سپر دفاعی کشور دشمن را از هرگونه ماجراجویی علیه ایران برحذر داشته‌اند.

شعار سال: سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با سرلشکر موسوی فرمانده‌کل ارتش، دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر محمدحسین باقری و سرلشکر ستاد سیدعبدالرحیم موسوی طی دیداری بر لزوم ارتقاء آمادگی‌های دفاع کشور تأکید کردند.

سرلشکر باقری در این دیدار صمیمانه طی سخنانی اظهار داشت: به‌فضل الهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه ارتش غیرتمند تحت منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، در یک روند پرشتاب و هماهنگ، در مسیر تقویت روزافزون سپر دفاعی کشور در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوا و فضا، حرکت جهادی و انقلابی دارند و دشمنان را از هرگونه ماجراجویی علیه میهن اسلامی برحذر داشته‌اند.

در این دیدار سرلشکر موسوی نیز با اظهار خرسندی از تعاملات و هماهنگی‌های جاری در روابط کاری و مأموریتی بین ستادکل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش در تعالی معنوی و ارتقاء سطح معیشت کارکنان و تعمیق هماهنگی و هم‌افزایی با سایر سازمان‌های دفاعی و به‌طور خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای انجام موفق و مقتدرانه مأموریت‌های محوله در اولویت‌های ارتش قرار دارد.

گفتنی است 30 مرداد سال جاری، امیر سرلشکر ستاد دکتر سید عبدالرحیم موسوی توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به سمت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 16 شهریور 96، کدمطلب:1512941، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین