پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون لایحه حمایت از اطفال را با رویکرد حمایتی از کودکان مورد بررسی قرار می‌دهد.

شعار سالجلیل رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: در حال حاضر لایحه حمایت از اطفال در کمیسیون قضایی در حال بررسی است. نگاه ما این است که از اطفالی که در برابر سرپرست، پدر و مادر یا افرادی که ممکن است آنها را مورد آزار و اذیت قرار دهند و به‌کارگیری اجباری کنند یا مورد تجاوز قرار دهند، حمایت شود.

وی افزود: ما این لایحه را با رویکرد حمایت از اطفال و تعریف مجازات برای کسانی که به حقوق اطفال تعرض می‌کنند و یا به طور کلی حقوق اطفال را نادیده می‌گیرند دنبال می‌کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به خلاء قانونی درباره حقوق اطفال، تدوین قانونی در این زمینه را به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر ضروری دانست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13 شهریور 96، کدمطلب:96061307352، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین