پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
وزیر ارتباطات از راه اندازی سامانه دریافت گزارش های آنلاین از شکایات مربوط به مزاحمت های پیامکی خبر داد.

شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیامک های تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنل های ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامک ها از طریق شماره های عادی و شخصی فزونی یافته است.

وی گفت: صاحبان کسب و کار باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کارها باید با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند.

جهرمی خاطرنشان کرد: به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره گیری از این فضا هستند را بیابد.

وی افزود: بزودی سامانه ای برای دریافت گزارش های آنلاین شکایات مزاحمت ها و توقف سریع آن ها راه خواهیم انداخت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جی پلاس، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: 737270، www. jamaran .ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین