پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر رسانه را صدای عدالت و صدای معنویت دانست و گفت: رسانه باید مدارس علمیه و علوم علویه را به مردم بشناساند و ابعاد فراموش شده انقلاب را تبیین کند و اشرافیت و رفاه طلبی را مذموم بدارد.

شعار سال : آیت الله کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با حضور در تحریریه این خبرگزاری با اشاره به نقش رسانه در جامعه اسلامی گفت: رسانه از صدر اسلام یک بخش جدایی ناپذیر از مسیر حکومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر پیامبر اسلام، حسان بن ثابت را همراه خود آورده بود، خاطرنشان کرد: او واقعه غدیر را به شعر در آورد و شعر آن روز به سرعت پخش می شد و شعر آن روز یک رسانه بود.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه امامان ما بدون استثنا از رسانه استفاده می کردند، اظهار کرد: رسانه صدای خداست، صدای دین است، پیام فطرت است، امروز باید رسانه برگردد به اصل خودش که همان هدایت جامعه است.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر رسانه را صدای عدالت و صدای معنویت دانست و بیان داشت: رسانه صدای اخلاق و نشر آوای ولایت است که مجموعه ارزش ها در آنها جمع است اینها باید از طریق رسانه فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به وظایف رسانه در جامعه اسلامی تصریح کرد: رسانه باید مدارس علمیه و علوم علویه را به مردم بشناساند و معرفی کند، ابعاد فراموش شده انقلاب را در مجموعه ادارات تبیین کند و اشرافیت و رفاه طلبی را مذموم بدارد.

آیت الله صدیقی با اشاره به تبیین نقشه راه رسانه در جامعه اسلامی تاکید کرد: رسانه باید با برنامه ریزی صحیح، جریان سازی و فضا سازی این مفاهیم را از یک نقطه ای آغاز کند و به سرانجام برساند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به تبلیغ روحیه جهادی و ساده زیستی از سوی رسانه خاطرنشان کرد: رسانه باید روحیه متدینانه، ایثارگرانه، اخلاق مدار و مهرورز را در جامعه معرفی و اشرافیت و تنبلی و رفتارهای ناپسند را تحقیر کند

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان،تاریخ انتشار 21شهریور 96،کدخبر: 655066،www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین