پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
علی صالح آبادی گفت: ایران 250 میلیون یورو برای این پروژه هزینه کرده است که قرار است تاجیکستان ماهانه یک میلیون یورو اقساط آن را به ایران پرداخت کند که برای تسویه حساب آن 250 ماه طول میکشد!

شعارسال: علی صالح آبادی، مدیرعامل بانک دولتی توسعه صادرات ایران با انتقاد از اجرای برخی پروژه‌های دولتی گفت: برای کشور تاجیکستان نیروگاهی ساختیم که البته نظر و مصوبه دولت هم بوده است. اما دولت تاجیکستان پول آن را در اقساط بلندمدت که اصلا به صرفه نیست می‌پردازد!

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت تاجیکستان عملا دوره بازپرداخت این پروژه نیروگاهی را به شدت طولانی کرده است گفت: ایران 250 میلیون یورو برای این پروژه هزینه کرده است که قرار است تاجیکستان ماهانه یک میلیون یورو اقساط آن را به ایران پرداخت کند که برای تسویه حساب آن 250 ماه طول میکشد!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 30شهریور1396 ، کدخبر: 2108482: www.navadeeghtesadi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین