پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از قول وزیر بهداشت براي حل مشکل زمین مرکز خدمات جامع سلامت «شهدا» خبر داد و گفت: این مرکز نماد مرکز خدمات جامع سلامت همدان خواهد شد.

شعارسال: جلال‌الدین امیری با اشاره به اینکه با سفر وزیر بهداشت به همدان مشکل زمین مرکز خدمات جامع سلامت شهدا در خیابان تختی مطرح شد، اظهار کرد: اختلافی نسبت به زمین این مرکز با هلال احمر وجود داشت که وزیر بهداشت در این رابطه دستور پیگیری را داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دستور پیگیری و انجام کار از وزیر بهداشت برای این پروژه را گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه امیدواریم مشکل زمین مرکز خدمات جامع سلامت شهدا حل تا کار ساخت این مرکز آغاز شود، گفت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر از قبل نیز نظر مساعدی نسبت به این پروژه داشت و قول همکاری را داده‌ است، البته با مدیریت خوب استاندار مشکل چندانی در این خصوص نیست.

وی بیان کرد: مسلما هنگامی که ملکی جابجا می‌شود کمی با مشکلاتی مواجه شده اما ارتباط خوب وزیر بهداشت و رئیس هلال احمر کشور نقطه قوتی برای حل این مسئله بوده که عملاً پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهدا آغاز شود.

امیری در رابطه با مشکل مرکز خدمات جامع سلامت شهدای تختی که نیاز به بازسازی اساسی دارد، افزود: اگر مشکل زمین این مرکز حل شود بزرگترین پروژه بهداشتی استان را در این محل خواهیم داشت.

وی با تاکید به اینکه با ایجاد مرکز خدمات جامع سلامت شهدا امکانات فراتری از مراکز دیگر ارائه خواهد شد و آن به عنوان نماد مرکز خدمات جامع سلامت استان مطرح می‌شود، گفت: سعی خواهیم کرد بنایی درخور مردم همدان در مرکز خدمات جامع سلامت شهدا ایجاد کنیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مشکل چندانی در رابطه با تامین اعتبار این مرکز نخواهیم داشت و اگر سال گذشته نیز مشکل زمین آن حل می‌شد کار اجرایی و پروژه بازسازی می‌شد، افزود: اعتبار کلی این مرکز دریافت شده و اگر هنوز برای این مرکز اقدامی صورت نگرفته مسئله زمین و دریافت مجوز قانونی ساخت است که در صورت حل مشکل کار آن آغاز و در مدت چند ماه به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این پروژه قول حل مشکل توسط هلال احمر امسال و نیز سال گذشته داده شده است، گفت: بسیار خوش‌بین به حل مشکل زمین این پروژه هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 13960703001544: www.hamedan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین