پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
رئیس بهره‌برداری شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: با اجرای پروژه ال. پی. جی از سال ۹۵، میزان فلرینگ در پالایشگاه گاز جم به ۳۰ درصد کاهش یافت و تلاش می‌شود این رقم امسال مجددا کاهش یابد.

شعار سال: عبدالصمد نجفی صبح امروز نشست بررسی وضعیت آلایندگی شرکت پالایش گاز فجر جم با تاکید بر نقش مهم پالایشگاه گاز جم در تامین گاز مصرفی کشور به کاهش فلرینگ در این پالایشگاه پرداخت و اظهار داشت: مشکل فلرهای شرکت پالایش گاز فجر جم در هفتم مهرماه، ناشی از ایراد در شعله پوش‌ها بود که در کمترین زمان ممکن با تلاش تکنسین تعمیرات طی چند ساعت برطرف شد.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات مردم همجوار شرکت گاز فجر جم را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در عرصه آلایندگی، شرکت گاز فجر جم الزامات ایمنی سختی را حاکم کرده و نخستین مدعی آلایندگی و نقص در عملکرد صحیح فلرها مسئولان شرکت هستند.

رئیس بهره‌برداری شرکت پالایش گاز فجر جم حذف کامل فلرینگ در شرایط کنونی را غیر ممکن دانست و تاکید کرد: فلرها همواره برای تخلیه آنی فشار گاز آماده هستند و در هنگام تخلیه فشار گاز، این افزایش فلرینگ رخ می‌دهد که در چند هفته قبل و تیرماه نیز این موضوع اتفاق افتاد.

نجفی با بیان اینکه افزایش فلرینگ، مقطعی و گذر است خاطر نشان کرد: همین زمان کوتاه نیز برای ساکنان شرکت گاز فجر جم آزار دهنده است و تمام تلاش خود را به کاهش آن انجام داده می‌شود.

وی، وضعیت کنونی فلرینگ شرکت گاز فجر جم را پایدار ارزیابی کرد و افزود: بحمدالله به جز زمان چند ساعته هفتم مهرماه، مشکل خاصی در فلرینگ نداشته‌ایم و این را مجاوران شرکت هم تایید می‌کنند.

رئیس بهره‌برداری شرکت پالایش گاز فجر جم با بیان اینکه برنامه‌ریزی جدی به کاهش فلرینگ در شرکت وجود دارد گفت: زمان استاندارد شعله پوش‌ها یکساله است که این مهم در شرکت هر چهار ماه انجام می‌شود.

نجفی از کاهش فلرینگ پالایشگاه فجر جم طی یک سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: با اجرای پروژه ال. پی. جی از سال 95، میزان فلرینگ شرکت گاز فجر جم به 30 درصد کاهش یافت و این گام بزرگی است و تلاش می‌شود این رقم باز هم کاهش یابد.

وی از کاهش چشمگیر مصرف آب در شرکت گاز فجر جم خبرداد و خاطر نشان کرد: مصرف آب از 25 هزار متر مکعب در سالیان گذشته با اقدامات بازگردانی به دو هزار و 200 متر مکعب رسیده که نشان از توجه وزارت نفت به محیط زیست دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 مهر 96، کد مطلب: 1535223: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین